MrBroFlow Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Hei, skal bytte olje på diffen min nå. Noen som vet hvilken olje jeg skal bruke? og hvor man får kjøpt den? Takker for alle svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 ingen som vet`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Det er best å kjøpe hos BMW forhandler. ca. 1 liter. Da vet de hvilken oljen det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Castrol Saf-Xj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Castrol Saf-Xj Takk for svar.. Hvor får man kjøpt den? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Castrol 75w-90 er gode greier ca 200 kr Literen mener jeg det var eller rundt der hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 hvor får man kjøpt den? Mekonomen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Ja, jeg gjorde nå hvertfall det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 ok.. flott! Takk for svar;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå