Rabies Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Jeg sliter litt med å få ut stolene i bilen min. Må ha dem ut for å fjerne resultatet av at tidligere eier har gjort ting han ikke kan Lagt opp kabler til forsterker som hverken er skikkelig lagt opp eller funker. Men jeg har nedre del av setebeltet festet i selve stolen, og finner ikke helt ut hvordan jeg skal kunne få stolen ut uten å demontere hele setebeltet (noe jeg ikke vil pelle på) Noen som har peiling?
fazerfreak Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 stolfeste er festet med 4 skruer. på bilde: 2 heilt til venstre og to til høgre der rammefestet mitt er.. løft ut stolen og feste i en hel del.
Rabies Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Skrevet Januar 19, 2010 Takker for svar, men hvordan selve stolen og understellet er festet visste jeg. Har byttet interiør fra bunnmatte til taktrekk i en compact Det var dette med setebeltet jeg stusset på. Hvordan jeg får løsnet dette fra selve stolen siden det er festet i b-stolpen oppe og i stolunderstellet og ikke rett i karosseriet både oppe og nede slik det var på compacten.
bmwkizn Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Det er en torx skrue på utsiden av stolen, der du løsner beltet. Løsne stolen først. slik at du får vippet stolen opp mot dørkarmen. da ser du det lett utrolig enkelt. nettop gjort det på min bil også
Rabies Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Skrevet Januar 19, 2010 Ok. Konge Da blir det fjerning av skabbete signalkabler som ikke virker og ser ræv ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå