tomandre84 Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Hei kan noen hjelpe meg med hva som er galt ? har bytta turbo og når jeg kjører i bakker (så bilen får motstand ) kutter den ut på en måte, for eks i 140 km/t i en slakk oppoverbakke dør den ut og farten går ned til ca 110 da tar det en stund før den kvikner til igjen dette skjer KUNN i oppoverbakker hva har Skjedd `? kan noen hjelpe meg med det+
Gjest Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 siden du sier kun i motbakker, antar du da mener med har belastning over tid? hvis det har noe med hellingen i seg selv å gjøre så er det liksom to helt forskjellige symptom..
tomandre84 Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Skrevet Januar 19, 2010 Det er på slette veier også noen ganger belastningen er ikke over tid kanskje 1 min, har ikke full gass engang, bilen er mappet i Sverige
Gjest Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 har et lignende, veldig lignende problem med min bil.. 2000 320d, med powerbox.. den dauer helt bort en stund så kommer den igjen.. mister sikkert 100hk..
tomandre84 Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Skrevet Januar 19, 2010 Hmm den var helt normal ingen feil før jeg bytta turbo , da oppsto problemene
Gjest Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 for høyt ladetrykk? ofte elektronisk sperre på hvor mye den godtar, absolutt ikke alltid de gjør noe med dette når de mapper..
André78 Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Sjekk vakumslangene. Høres ut som for høyt ladetrykk og at den går i nødmodus. Har vært borti noe lignende med en bil jeg hadde før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå