robel Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Har en liten case her... Den ene av mine 4 borbet A felger er gått i stykker (beyond repair) Så hvis noen vil kjøpe 3 stk, eller selge meg 1 stk hadde det vært konge. Kan også gjøre byttehandel med andre felger hvis det er av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endres Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Har 4 stk orginalfelger 14" om du er intr i å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 Sorry, har helst lyst på noen som ser litt ålreit ut Kan godt betale mellomlegg hvis noen tar mine tre og jeg får 4 andre. Men det beste hadde vært hvis noen kan selge meg 1 stk borbet A felg. Anyone? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endres Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 er alle 3 felgene 9" brede? Hvor mye skal du ha for dem om du eventuelt skal selge 3 felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Hvor i landet er dette her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dev|L^ Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Har to stk 7,5 " felger vist det er int ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30elverum Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Hei. Er int i de 3 du har jeg. Ring meg på 91125518. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå