Gå til innhold

Originalsota Hella-baklykter E34 selges SOLGT!!

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet
Selger du bare den bakplata mellom baklyktene løs....? :)

MVH

Nei..hele greia komplett 8)

Æsj.. det var synd... :( Mangler bare den jeg... :roll: Si ifra om du skulle ombestemme deg da...!? Men tror ikke den egentlig tilhører lyktene, for jeg har mine nye i original eske jeg oxo, og der var det ikke noe "skiltplate" med..

Kan gi deg et greit bud om du skulle få interesse for å kvitte deg med deg ihvertfall.. ;)

MVH

Skrevet
Selger du bare den bakplata mellom baklyktene løs....? :)

MVH

Nei..hele greia komplett 8)

Æsj.. det var synd... :( Mangler bare den jeg... :roll: Si ifra om du skulle ombestemme deg da...!? Men tror ikke den egentlig tilhører lyktene, for jeg har mine nye i original eske jeg oxo, og der var det ikke noe "skiltplate" med..

Kan gi deg et greit bud om du skulle få interesse for å kvitte deg med deg ihvertfall.. ;)

MVH

Skal gi beskjed :) Hmm..den er nå avbildet på monteringsanvisningen som fulgte med i eska..så er ganske sikker på den tilhører lyktesettet.. men uansett, om den ikke fulgte med som ny, så er det nå et pluss å få den med på kjøpet likevel :)

Skrevet
Tror du bør senke prisen til det halve. Jeg betalte 1500 for mine, og vet om 2 stykker som har kjøpt på koed for 2000,-

Nånei du:) De ligger nå her til noen kommer med et akseptabelt bud..du har jo gjort et kupp hvis du fikk dine for 1500 :D

Skrevet

Man skal ha rimelig flax om man kommer over disse til den billig penge.

Da er det enten folk som ikke vet hva de faktisk selger, eller så er de ikke så strøkne!

Bør vel kanskje oxo legge til at dette er spesielle lykter, for spesielt interesserte eller for de som skal ha det ordentlig, og ha noe som ikke så veldig mange andre har.

Men de som vet hva dette er, VET at dette ikke er normalt å finne "billig"..

Man må lide for skjønnheten, og det koster å være kar! ;)

Free bump! :mrgreen:

Skrevet

da hadde jeg flaks hvertfall, for jeg fikk hele og strøkne til 600 danske kroner :D

men dette er kule lykter, skal ikke ødelegge salgstråden. men kan nevne at disse ikke blir produsert lenger så det er ikke så lett å få tak i de ;)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...