Gislius Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Hei hå! Etter et sidesprang på 4mnd med en Nissan, har jeg endelig tatt til fornuft å kjøpt meg BMW igjen! Det er en BMW E34 520 -94, som jeg faktiskt eide selv for 1.5 år siden. Den fungerte utmerket da jeg hadde den, og har fungert utmerket siden jeg solgte den.. Da jeg så den for salg, var det jo ingen tvil! Så jeg solgte Nissanen til STERKT redusert pris, å la på tur og hentet denne tilbake! Bilen var kjørt 205 000 km når jeg soglte den, nå er den kjørt 222 222 km, har el vinduer fremme, AC, to sonet varme.. Forrige eier har skiftet en del slitedeler, og montert Fjernstyrt sentrallås Bilen var rustfri da jeg solgte den, og er enda! Hele bilen er veldig pen, da utenom førersete som har BMW hullet! Dette er da er rullende prosjekt Ting som er gjort med bilen(Noe av det da jeg hadde den før ) -V8 Front og panser - Hvite blinkers framme og bak - Ukjent endestykke(Er ikke helt fornøyd med tilpassing) - K&N filter - AZEV/AEZ 17"(Husker ikke, er så lige navn xD) - Skinnkule Har tenkt å bruke litt penger på bilen, men vet ikke helt hva enda.. Tankene har streifet innom nytt interiør, turbokit, m50b25, understell.. Ja, det vanlige ^^ Noen forslag? Har noen bilder som ble tatt av meg før jeg solgte? Noen som kjenner igjen E30'n her? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 hehe, det der e vel e30'en min ? Såg fede ud den e34'en der! azev-a hjul?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Fin bil Måtte du gi mye? (hvis du vil fotelle det da) Jeg er på utkikk selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Gratulere med "ny" bil igjen Gisle. Så bra ut denne Nå vet jeg hvilken bil du kjører når jeg treffer deg på veien igjen hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 Stemmer det Hylle Det va det hjulå hette ja! Takk Prisen va ganske greie t min fordel A Holzmann har en pen e34 til sags! ligger på kjøp og salg delen Takk takk, ja, ska bli godt å komma igang me dette igjen! Nye eksos, å någe senk på, så har eg cruiseren tror eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Nydelig bil! Virkelig flott E34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 Takk LUrer litt på om jeg har lyst på den lille infinity leppen... *-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Takk for info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Har tenkt litt på å bytte ut lykter, til sorte.. Men trooor jeg synes di blanke egentlig er finest.. Noen innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Jeg synes den var ganske nice med de hvite lysa jeg, men skader jo ikke med å laminere de først. Koster jo ikke allverden det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Ja, syns og egentlig det.. Kanskje eg må piroritere den skjeve potta først ^^ Koster jo litt å bytte ut alle lyktene ^^ og mesteparten av di er jo nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Flott E34 du har der ja. litt senk og kanskje en M-bakfanger så trengs det vel strengt tatt ikke gjøres noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Takk! Trenger litt senk, ny potte, og skinninteriør så er jeg fornøyd Nå har jeg vertfall fikset knust lykt, å bensinsvetting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå