bmw-e-21 Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 heisann, har mistet gnist på pluggene, er det noen som kan ha noe ide om hva som er skjedd? aner ikke hva som har skjedd i og med at vi kjørte den opp på henger og da startet og gikk den og når vi skulle ha den av startet den ikke og det gjør den fortsatt ikke. Takker for svar gammelt bilde av motoren
bmw-e-21 Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 ingen som har noen ide om hva det kan være? haster litt i og med at jeg skal kjøre på sigdal 30. jan!
bmw-e-21 Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 okei, var far min som sa det var en m52;) men veit du hva som kan være galt?
bmw-e-21 Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 vi har sjekke litt på det, men ser ut som alt er som det skal, er det noen måte å sjekke om den er defekt på? takker for svar
dr.felix Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 ja. du kan ohme deg fram. men det er to typer sensorer, siemens eller bosch, begge skal ha forskjellige verdier. kan desverre ikke fortelle deg hvilke verdier den skal ha. men sjekk om du har bosch eller siemens dme, så kan jeg hjelpe deg der ifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå