LianLi Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Planlegger å småtrimme min fremtidige e36 m3 og lurer på om noen har byttet til kvassere kammer på s50b30/32 eller har prøvd en med 284 f.eks? Må ventiler,fjærer og div byttes for en slik oppgradering? Regner med man slipper det på m3 motoren. Skal også bytte innmaten i diffen til 3.62/64 (e46m3) slik at den ikke blir så langira. Med denne giringa blir det omtrent som en 325.
gatebil76 Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 da vil jeg gjerne kjøpe din gamle innmat .. jeg har 325m tech bak aksel med sterkere drevsats fra race tech. sinsyk aks. målt 0 til 100 på 4.2 sek med målepapirer. men blir for sint for mitt daglige bruk.. kunne tenkt meg og roet den litt ned Jeg har også andre kammer.større ventiler.smidde stempler osv osv.. se hiop race tech.com. der finner du div kam sett med ytelse papirer
sector59 Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Vis du går for høyere løft, mener jeg at du må få deg ventil-løftere uten shims
Azeton Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Øyvind.L har drevet litt med S50 motor. send han en pm?
LianLi Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 Gatebil76: jeg har planer om å skaffe 3.2l som har 210-diffen 3.23 utveksling. Den passer vel ikke til 188 325 diffen? Fra 3l diffen gjør det det ja. Hadde håpet å slippe å oppgradere noe i motor. Regnet med jeg at m3 motoren var ganske egnet til slike kammer fra før av. Er ikke snakk om noen ekstrem kam, 284 graders vs 260 som er orginalt? Vanos skal beholdes. Skal høre med Øyvind.L
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå