sladjan Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Har tenkt å bygge sandblåserskap, tenkte lage et skap med pyramide form i bunnen sånn sanden kommer ned der, plus at jeg har tenkt å bruke den billige pistolen fra biltema til å begynne med. Hva syns dere? Bedre forslag? Har tenkt å bygge en kasse som er 120x60x60cm, også blir da pyramyde formen i bunnen på dette ? Kom gjerne med innspill, evt. link til noen tråd der folk har bygd
maartn Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Ta noen tykke gummihansker som du fester på innsiden av 2 hull som du stikker hendene inn i å kan holde tingene og pistolen med Ellers hadde jeg heller villet hatt en firkantet en med skuff nederst som du kan dra ut og tømme etter blåsing. Så trenger du selfølgelig lys og vindu.
sladjan Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 ja, hull og plexivindu blir det sikkert. det med skuffe har ikke jeg tenkt på men greit å bygge det også når jeg allerede er i gang. Skal bygge en ramme sånn kabinette står i en grei høyde sånn man kan stå. så bli masse plass under.
maartn Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Jepp. Høres fornuftig ut. Tror du har riktige planer klar jeg. Pakninger for luftslangen inn osv kan være greit så du ikke får noe sand ut. Jeg hadde montert pistolen på en bevegelig arm inne i kabinettet var jeg deg. Da er hvertfall alt tett, og hvis du fester hanskene slik jeg sa, så må pistolen være inne i kabinettet, og være mulig å nå.
sladjan Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 Ja, alt må være tett. regner med å begynne til helgen, kan hive opp noen bilder når jeg er ferdi
sladjan Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 nei, er snakk om at hele bakstillinga skal ned, alt av foringa osv osv skal byttes så da tenkte jeg at jeg likså greit kunne sandblåse alt av delene og lakkere med noe skikkelige greier hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå