Hjem-is Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Hei Har en 318Is 1998 mod ståendes som jeg vurderer og Selge\bytte. Kunne tenkt meg en eldre mod 318\320 E36 med mellomlegg. Har fått litt dårligere råd nå etter jul og med skole tidene. Bilen har endel små fiks før EU gokjennelse. -bremserør (rust) -bytte front vinduet -thermostat (skall fikses) -har en bulk nedre del av hjul buen høyre bak -kattn er gåen (lager ufin lyd men utslipp er godkjent) Det jeg har skiftet i det siste 3 måneder er. -Olje\filter -kjøleveske -Batteri -alle fire dempere -tok mye av rust i begge hjulbuene foran, pasasjerdør og høyre hjulbue bak. Det var da jeg fant bulken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingbigz Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Treng bilder! Ingen som kjøpe en bil usett veit du og ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjem-is Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 jobber med de bildene... blir ikke før etter helga er jeg redd. ca pris er 70 000,- men med en eu godkjent bil kan pris diskuteres helst E30\E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Skal du ha 70000 når ruta må bytta,bytte bremserør,katten er gåen og at bilen ikkje er strøken karroserri messig? Trur du må gå ned litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå