Gå til innhold

E30 320i - Herjebil! SOLGT!


AronG
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde aldri planer om å få han godkjendt, men det tekniske fungerer no.. Einaste må vera rusta som kanskje kan sitta ein stoppar, men eg veit ikkje.. Kan godt hende han går gjennom treff du på rette kar'n ;)

Men uansett, får mykje morro før godkjenninga da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Diffen kan taes av og på ja, men går fint an å kjøre med 100% sperr. Er oppskrytt at det er j***** å kjøra med..

Jobber på Mongstad ja ;)

Ein frå Sogn som seier han skal komma og henta han på fredag då, må bli før han i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen no e tjuvkobla sia eg ikkje har nøkla til han, men rattlåsen e på endå. Må startast med et flattjern. Fekk han i gong i stad, va riktig nok tom for strøm men så snart han fekk støyt av e34'n kom han som ein katt.. Og malte lika fint ;)

MEN da e litt risky å kjøra med vindusspylarpumpa som erstatning for bensinpumpa, er 100% LEL inni cockpiten, så ein liten gnist inni der, så er det auf wiedersehen! Går ikkje skikkelig med ujevn bensintilførsel heller.. Har funne ein som har bensinpumpa no, skal henta ho i mårra viss han som ska henta bilen i dag ikkje får han med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er din meining.. Bilen er ikkje sundrusta, men rust er det. Den olja som ligger der har lagt der heila tida sia eg kjøpte bilen, er ikkje noke merkbart oljeforbruk, eg skifta olje i høst, nivået ligger fortsatt innforbi grensene.

Låsen har vore brutt opp ja, bilen er tjuvkobla og rattlåsen er fjerna.. Det har ef gjort fordi GS ikkje har klart å skaffa dei nøklane eg ba dei om å skaffa.. Bilen er ikkje stjålet, er berre til å sjekke opp i.. MEN har fått i ei orginal bensinpumpa frå ein 320, så no går bilen! Og herregud kor artigt eg har hatt da i kveld! Vore ute i mange tima og bilen går nett lika fint endå. Nesten verdt 10k berre da ;)

Er ikkje vifta eller varmeapparat, men sjøl om det er minusgrader ute går da heilt fint å kjøra med bilen uten å sitta fult påkledd og frysa. Dugger gjer det heller ikkje om takluka står med baken opp.

Ellers, skulle no bilen stoppe ein gong har du fortsatt ei getrag 260 kasse, ein diff med og ein diff uten sperr, ein "ny" clutch og mange andre gode deler. Er verdt ein del berre da. Men uansett har du ein lovlig bil med skilter på som du kan kjøre på veien med du vil fram til august!

Eg meiner absolutt den er verdt 10 lapper, får ikkje i nærheten lika mykje morro ut av å gå på byen noken kvelda som du får ut av denne bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...