Gå til innhold

E30 320i - Herjebil! SOLGT!


AronG
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikkje kjøp denna bilen folkens!!!

bilen er full av rust kan pirke av hjulbuer,kanaler osv...

girkassa er som å røre i suppe men en gaffel...

toppen er dorleg motor har godt over 300 tusen.

han som selger bilen er en luring,skulle hente denne bilen på fredag men når eg kom å såg på bilen fekk eg hakeslepp bilen ser ikkje ut i måneskinn. brok b1 felgene sa han at han hadde solgt men som eg ser har ha ikkje det nei akkurat som eg tenkte.fant bare meir å meir feil, DETTE ER KATTEN I SEKKEN KARER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du ødelegger inlegget her... Greit nok at du er bitter for å reist heilt frå Sogn for å sjå på bil, for så å snu igjen.. MEN ærlig talt, forventa du at detta va ein strøken e30 eller?? Sa klart og tydeligt i frå om at detta er ein shabby bil + det står "E30 HERJEBIL" i topp. Så ka forventa du egentlig??? Kjem ner og begynne å syta over at det er hull i setet, at det er rust i hjulbuene.. er ikkje akkurat det som er viktig i ein herjebil vel..?

Dette er den perfekte vinterbil spør du meg, lettkjørt, sperr, lovlig MED skilter og bilen går og går og går og går.. Du kan fint kjøre og lære deg å satse skikkelig på snø uten å vere redd for bilen du kjører.. Sjøl ligger eg sidelengs i 100-120 på hovedveien med bilen på snø og då har eg god kontroll..! Og det er takk til denne bilen, har ikkje kjørt sånn før..

Ang felgene, så vart dei solgt.. MEN dei passa ikkje på hans bil fordi den var for lav. Derfor har eg lagt dei ut igjen her, din "luring"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøl ligger eg sidelengs i 100-120 på hovedveien med bilen på snø og då har eg god kontroll..! Og det er takk til denne bilen, har ikkje kjørt sånn før..

Gratulerer, du er den dummeste personen jeg vet om/har hørt om... Kjør på bane, og krasj der istedetfor du.. Istedetfor å ta med deg en uskyldig familie som er på vei hjem fra fjellet i døden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen for et naut du e.. Rett og slett.. :applause:

E han godkjendt i 2 år, so e han no vel godkjendt i 2 år, og da e no vel LOVLIGT da vel? Ekje et vrak forda om da e litt snø på han og for at da e bulk i døra vettu ;) Må vera litt av ein mekanikar du.. :lol:

Og eh, ka veit du om kjøringa mi? Du såg meg kjøra ut i frå et kryss.. Trur du virkelig eg prøvde å ligga han brei med nye bilen på ein vei dar da va bila som kom forbi? Nai, trukke det.. :roll:

Men forda om du ikkje klara da å ligga brett, så betyr da ikkje at andre ikkje klara da. :rompe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha

bilen er et vrak,rust over alt

å all den rusten er ikkje komt dei 2 siste åra så han som godkjennte bilen har sikkert gløymt å tatt på seg brillene :!:

du ville no faen ikkje starte bilen en gang nor vi var der

normalt at det er litt bensin på bilen når det kommer en å ska se på den :!: fyfan for en tosk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg blir gal av alt som står her.. MÅ faktisk bare kommentere. TS sier at bilen er shabby, at det er en herjebil og hva forventer man seg da? Jeg kunne godt tenkt meg denne vis jeg hadde hatt penger, bare for å kunne hatt den som vinterbil og spart e34en for saltet. Og at han ikke ville starte den kaaan ha noe med at den brukte en vindusspyler motor som bensinpumpe? Ikke helt safe det altså.. Han skriver og at det er mye rust, men rust på hjulbuer er da langt ifra farlig. Hadde bærebjelkene vært vekke hadde jeg heller begynt å lure.. Men lykke til med salg ts ;)

Btw.. At bilen er godkjent i 2 år, så betyr det jo at bilen har skilter lovlig og alt. Og det med at den er brutt opp har jo lite og si. Kan bryte meg inn i e34en min på rundt 4 sekunder med skrujern, og en god venn av meg har også e34 og han klarte å miste nøkkelen sin og gjord samme som trådstarter. starter den med flattjern. Eneste er jo at det er lettere for andre å stjele ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...