Gå til innhold

E30 320i - Herjebil! SOLGT!


AronG
 Share

Anbefalte innlegg

Takk julianv og gunnar! Endelig noken som skjønne tegninga her :)

Ang bensinpumpa, så var det vindusspylarpumpa + ei håndpumpa for å lage sugetrykk som stod i når dei va og såg på. Over telefonen før dei tok turen nedover sa eg klart og tydelig frå om at bensinpumpa i tanken er gåen og at eg hadde laga til noke provisorisk for å kunna visa at motoren gjekk fint, men at det er ganske skummelt å kjøre med det iom det kan smelle når som helst. Dette skreiv eg jo i første posten også, men fjernet det når eg fekk til igjen pumpa. Sa også at han gjekk veldig ujevn når bensintilførselen ikkje er som den skal vera, men at da gjekk an å pumpe med håndpumpa for å ha ein jevnere flow.. Detta hadde eg då testa før på samme dagen..

Då fekk eg til svar at "jaaaa, me har bensinpumpa me som me montere når me kjem ner og so kjøre me han oppatt. Får me da ikkje til, slepe me han.."

Flott tenkte no eg, er fort gjort å putte bensinpumpa nedi der og starte opp å kjøre av gårde.

Må sei eg lo litt for meg sjøl då, slepa ein bil frå Bergen til Sogn..? :P Men men, vil dei virkelig ha den bilen skal dei no få lov til da, tenkte no eg.. :)

Men så vista da seg at dei ikkje hadde den bensinpumpa som skal stå nedi tanken, fordi "det fins ikkje noke pumpa nedi tanken på BMW". Dei hadde den trykkøkningspumpa, men det hjelper ikkje det..

Så når dei kom ner då, så va da til spørsmål "må me pumpa heile veien opp eller??"... :roll: Og så var det tomt for bensin på tanken etter eg hadde hatt bilen i gong, men eg sa at eg hadde bensinkanna og bensinstasjonen er 3min unna. Men var ikkje akkurat noke stemning for da..

And that's a fact, så går ut i frå at du slutter å plage meg med å ødelegge innleggene mine nå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

spørs om den er verdt så mye mer enn 5000,- da. Ikke for å ødelegge salgstråd, men dette er jo en jorde/krossbil. Men, du har jo masse deler med og da. Starter bil med skrujærn? hehe, jeg måtte og det, både 325ix og på 520:) man tar d man har :)

lykke til med salg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe vil ikkje sei da e ein jordebil, er jo godkjendt senka så er stiv og fin :) ligger ganske bra på veien :) Er ikkje slik at den faller sammen, holder nå lenge enda :) Men ja det er jo det at det følger med deler, og så er den jo lovlig å ha på veien då :)

Fant forresten ein radiator, dynamo, innsug, momo-ratt med nav (er slitt) og ein ekstra starter uti skuret som kan følge med :) Veit ikkje om alt funker da.. :P

Skrujern må ein ha vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tragisk salgstråd det her... Husker for 3-4 år siden, da sleit folk med å bli kvitt 4 dørs e30 320er til noe særlig over 3000-4000 kr når de var i så elendig tilstand som denne. Og da var de 3 år nyere, og 3 år mindre rustne. Så det er mulig utropsprisen din er en smule optimistisk trådstarter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakett; grunnen til de høye prisene her jo at e30 blir en mer og mer sjelden bil.. søker du på e30 på finn,autodb ETC.. så finner du ikke stort mer en 15stk.. bare får 2år siden så fant man 100... blir færre og færre av disse på veiene og det er grunnen til at det er så sinnsykt dyrt.. Men å ligge sidelengs i 110-120 på veien må jeg si er totalt hensynløst.. da har man værsegod å komme seg på bane.. er jo livsfarlg.. har ikke kontroll om det skulle noen motsatt kjørerettning da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. om du søker på E36 eller E30, på finn.no, finner du ikke så mange nei. Det er jo kun et fåtall som har skrevet det i beskrivelsen sin, så ikke la dere lure ;)

Men det er klart.. Det blir ikke noen flere av disse bilene. Ville bare påpeke det med søket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som mellomakslingslageret er gåent, så går for 7000 om den blir henta litt kjapt..

Bilen er kjørbar, men det rasler ein god del i lageret :P Veit om ein i nærheten som har ein delebil, men eg får ikke henta den pga har ikkje henger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...