Gå til innhold

Adaptronic datasprut. Kvalitetssprut til fornuftige priser.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå blitt distrbutør av Adaptronic datasprut.

Adaptronic er nytt i Norge men er velkjent rundt i verden.

Det er spesielt kjent på japsebiler.

Sprutene er fulstendig universale og takler alt av orginal trigger og følere.

Det finnes ingen begrensinger overhodet med disse sprutene.

Alle Adaptronic sprut er spesielt utviklet for å kjøre i adaptive mode,Dette vil si autotune. Sprutene er utviklet med direkte tilkobling til mange bredbåndslambdaer på markedet. Man kobler da lambdaen til sprutet enten via serieport eller 0-5v inngangen.

Vi har startmap for mange forskjellige biler, deriblant bmw, for at oppstart skal gå enkelt.

De har 2 forskjellige serier med sprut.

E420c er et 4 kanals sprut som passer alle motorer opp til 12 sylindre med fordeler eller opp til 4 sylindre fullsekvensielt.

Det er et stort utvalg av inn og utganger som kan styre praktisk talt alt.

E1280s har 12 bensinkanaler og 8 tenningskanaler. Dette sprutet har alt av muligheter, her er det ingen begrensninger. Sprutet har et stort antal inn og utganger(16+8) og er utrolig universalt.

Vi er igang med montering på en e30 m3 som foreløpig er orginal men skal turbo konverteres iløpet av vinteren. Målet er ca 500hk.

Vi harogså sponset en bil i drifting.dette er en e30 325 med turbo. Denne skal kjøre proserien iår.

Ta kontakt med kristian på

kristian@importtech.no

95408828

eller trykk på linken i menyen til høyre under styling/tuning.

ic8gb6rm0f37aalucwft.jpg

yn58gwrvs962q64yr33t.jpg

8qcag9p16ndqfgekajc3.jpg

Skrevet

Hei.

Det er vell utprøvd på andre v8'ere men vet ikke om noen bmw'er.

Men v8'er er ikke noe problem.

Skal du kjøre fullsekvensielt, dvs en coil pr sylinder og egen dysekanalpr sylinder så må du opp på e1280s. Men kan du kjøre 4 wastedfire coiler og batch dyser,dvs 2 og 2 som går samtidig så klarer vi det med e420c.

Triggerene som du har på motoren regner jeg med at vi klarer. Regner med at det er 60-2 trigger på denne.

Det er helt ok å kjøre wastedfire og batch på dyser. Du vill ikke merke noen forskjell. Det er kun ved ekstremt høy effekter at man trenger fullsekvensielt.

Priser er e420c 6990 og 1280s er 12990. priser ink mva. Kan du ikke bruke de orginale følerene så har jeg dette billig også.

Mvh Kristian

Skrevet

Jeg er kompis med joacim nielsen, som jeg har fått med skal kjøre med dette, så får se åssen det funker på han sin... kanskje jeg må ha sånn jeg å ;)

er vel ny map som kommer til å dra opp prisen vil jeg tro... er vel snakk om 10 000 til da

Skrevet

Kan styre dobbel vanos. man kan velge om man vil ha den styrt bare av turtall eller turtall og mapsensor. Er ganske avansert oppsett rundt dette.

Stemmer det at det er joacim som skal kjøre dette.

En mapping av motoren koster jo endel men er vell hvert penegne med tanke på at sjansene formotorhavari er betydelig mindre.

Mapping koster fra 6 -10000kr, kommer helt ann på hvor lang tid det tar og eventuelle problemer under bremsing.

  • 2 months later...
Skrevet

Vi har nå solgt mange adaptronic sprut med mange gode tilbakemeldinger.

Vi har også fått en forhandler. Pbc Auto ved Christer selger, instalerer og mapper Adaptronic sprut.

Vi har solgt sprut til alt fra bmw,volvo,skyline,200sx'er osv. Vi har også ingått en sponsor avtale med Fredric aasbø som satser for å vinne den norske drifting serien iår. Se frefricaasbo.com for info om han. Han monterer Adaptronic E1280s på sin Norske bil.

Vår prosjektbil e30 m3 er også startet og klar for bremsing mens volvoen er under oppusing så der har det gått litt tregere, Regner med at den er klar iløpet av april.

Skrevet

fint at det kommer "billige" alternativ på sprut,strålende vist dere kommer med god koblings-skjema etter hvert sånn en kan bare skaffe seg en brukt hjerne å lodde kablene på kontakten, spesielt vist en ikke trenger nye sensorer osv :)

Skrevet

Vi er behjelpelige med koblingsskjemaer på forskjelige modeller.

Adaptronic er litt rimeligere enn flere andre alternativer men er ikke etter når det gjelder spesifukasjoner og muligheter, Heller lenger fram.

Vi vet ikke om noen konkurenter som har tilsvarende muligheter eller spesifikasjoner som det E1280s har. Den er helt rå uten noen form for restriksjoner på noen ting.

Klarer man å finne en funksjon som ikke er der så kan man lage den selv eller få oss til å gjøre det.

E1280s er kompatibel til å styre absolut alle motorer på markedet med orginale triggere og følere.

Noen eksempler:

Audi S8 V8 4.2 FSI petrol

VAG group V10 FSI engines petrol

VW 2l TFSI petrol

Renault 1.5DCI Diesel

Engines with solenoid BOSCH diesel injecto

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...