Fliid Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Sveise på bolt. Skru på bolten som da har sekskanthode. Eventuelt, hm, banke inn torx.
AlXz Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 Har ikke sveiseutstyr her, og heller ikke stor nok torx Men er vel torx nesten det der.., bare skaffe en stor nok ?
Gjest Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 eller bare stikke innom bmw, og få den rette "nøkkelen"..
Azeton Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Hmm.. Husker jeg så på her en gang, en som kuttet opp felgen sin for en liten mutter. Kunne det vært noe?
Rannem Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Banke inn ett skrujern? Deretter vri på det. Er jo en "bakgården-auto" løsning, men kan funke. Har mulighet for å låne denne boltnøkkelen. Hvis det er universalt på alle BMW? Men da må du ta turen til Oslo
Bonden Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Banke inn ett skrujern? Deretter vri på det. Er jo en "bakgården-auto" løsning, men kan funke.Har mulighet for å låne denne boltnøkkelen. Hvis det er universalt på alle BMW? Men da må du ta turen til Oslo Er nok desverre en 40-50 ulike så det er ikke ofte naboen har den samme som deg.
Rannem Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Banke inn ett skrujern? Deretter vri på det. Er jo en "bakgården-auto" løsning, men kan funke.Har mulighet for å låne denne boltnøkkelen. Hvis det er universalt på alle BMW? Men da må du ta turen til Oslo Er nok desverre en 40-50 ulike så det er ikke ofte naboen har den samme som deg. Såpass ja.. Var faktisk naboen min jeg tenkte på også
AlXz Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 Hehe.. Nja.., er ikke naboen sine hjul dette her Men bør være mulig å få lånt en slik nøkkel en plass, eller noe universal dritt som tar div bolter?
Bonden Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Hvis du har en kraftig dor eller kort forlenger som du kan sette inn i senter av låsebolten ,så slår du med kilos hammer SÅ HARDT DU TØR flere ganger ,dette klemmer sammen felgen nok til at du stort sett kan du skru bolten lett ut med brei flattrekker etterpå .
Rannem Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Hehe.. Nja.., er ikke naboen sine hjul dette her Men bør være mulig å få lånt en slik nøkkel en plass, eller noe universal dritt som tar div bolter? Hadde en følelse av at dette var universalt for hvert enkelt bilmerke, men var vist feil ja
Fliid Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Bonden, hvordan påvirker dette felgen i ettertid? At det er av ingen betydning låter litt ulogisk ut i mitt hode.
Bonden Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Din nærmeste autoriserte BMW forhandler har nok komplett sett låsebolter på delelager ,slik at du kan få tak i den rette .
JTS77 Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Med tanke på det verktøyet du har tilgjengelig. Ville eg ha borret ett så stort hull i midten av bolten, slik at du kan banke den største torxen du har inn. Gjerne en cm dypt eller lign..
Bimmerfører Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup.php3?strInnoWebRef=http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=141969 Dette (del 3) er den delen du leter etter, er ikke så veldig ukjent dette her. Jeg ville ikke ha banket inn felgen min slik det ble foreslått over her. Denne koster vel ca 50kroner tror jeg. http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/12293.gif Tror kanskje den jeg har passer din, så send meg en PM (er ikke langt fra Spydeberg til Askim)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå