Bonden Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Bonden, hvordan påvirker dette felgen i ettertid? At det er av ingen betydning låter litt ulogisk ut i mitt hode. Jeg har vel ikke skrevet at det ikke "skader" felgen heller ,men det er ikke snak om mere en noen hundredels milimeter som klemes sammen ,mere er ikke heller mulig da bolten stopper mot gjengene i navet .muligheten for felg skade er mye større da det nevnes både å sveise på en bolt eller borre ut låsebolten vil jeg tro.
HMW Skrevet Januar 22, 2010 Skrevet Januar 22, 2010 tviler på at felgen blir skadet av det ja, men i samme tanke tviler jeg på at du får det til og... kan tenke deg at du klemmer felgen med noen tonn allerede hvis du bruker halv meter latmann og drar til skikkelig når du setter den på. Du får kjøpt sett som er til å ta av slike bolter hvor man ikke har nøkkelen. De klemmer seg innvendig eller utvendig på bolten når du drar til. Fungerer meget bra. Sist jeg hadde problemet strakk ikke tiden til for å hente slikt sett så brukte meisel.. var ikke så veldig langt inn til bolten så gikk greit. Klarte selvsagt lage noen merker i felgen som var absolutt helt strøken fra før så litt kjipt... men men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå