mariusea Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 skal ARP bolter til m20 motor trekkes med noen nm i blokka, å når jeg skal skru fast toppen, kan jeg bare bruke vanlige muttere? fikk ikke med noen muttere når jeg kjøpte arp bolter.
mariusea Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Skrevet Januar 24, 2010 ja litt, men fant ikke så mye, men ringte en fyr som bygger div bil motorer å han sa jeg trengte bare å dra igjen bolten ned i blokka til den sitt hardt.
oakland Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Hadde ARP toppbolter til min M535I. Riktig nok M20B35 blokka i bilen da. På lappen i eska stod der hvor mye nm boltene skulle trekkes med og at man fikk kjøpt eget verktøy for å stramme boltene. Boltene mine vart aldri montert på bilen så jeg har ingen erfaring med montering. Men de er nøye hvor mye moment de ska strammes med.
|Ole| Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Hmm, fekk info om dette fra Kimmit Sport engang. Husker ikkje heilt akkurat no men trur det var snakk om 8,5kg med Arp fett og 9,1 med olje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå