AlXz Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Blått er rått Noen bud?? Må vekk nå pga dårlig plass. Selges til Høyeste bud over 1kr!!! - Blått dashbord - Hanskerom - Deksel under hanskerom - "sparke deksel" under ratt - Deksel på høyre side av dashbord - Midtkonsoll - Høytaler deksel begge sider (b-stolpene har jeg ikke...)
-Anders- Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Hva pokker tenkte folk på som kjøpte seg ny E36? Hehe. Dette må du nok kaste. Jeg hadde et grått ett for salg. Ingen som ville ha det en gang enda du kasta det etter folk!
AlXz Skrevet Januar 22, 2010 Forfatter Skrevet Januar 22, 2010 Hehe.., det kan vi lure på Må da være bedre enn noe ødelagt eller folk som mangler ? Havner nok på skroten..
Rannem Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Kan ikke dette lakkes eller flockes? Betale 2000 for flocking å ha et drit fett dashbord til 2001 kr
AlXz Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Ikke vet jeg Har 4-5 svarte dashbord også da Til under 2000kr stk
Rannem Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Hehe Er jo litt spessielt med blått, men kjipt at slike deler skal kastes.. Kan jo ikke ta vare på alt heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå