Gå til innhold

SOLGT FOR LÆNGS!!!!!!!!!!!

Tee
 Share

Anbefalte innlegg

lite med rust. km stand på bilen er 351tusen, men på moteren er ukjent. den har mye kraft, så den virker isåfall ikke som den er noe slitt, bruker lite bensin og ikke olje. bilen står i nordland, litt utafor brønnøysund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående motorbildet, for meg så ser det ut som den innsugsmanifolden tilhører en 320 motor. Dette struper jo lufta inn og bilen går dårligere enn den skal, hvorfor er dette gjort eller er det bilder fra da den gamle motoren sto i ?

etter det jeg har førstått så er det en økonomitopp på den, mindre innsug en 2.0l. bruker 1.1-1-3l på blandet kjøring.

planene var å sett på 2.5 topp md innsug, mn har ikke fått tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående motorbildet, for meg så ser det ut som den innsugsmanifolden tilhører en 320 motor. Dette struper jo lufta inn og bilen går dårligere enn den skal, hvorfor er dette gjort eller er det bilder fra da den gamle motoren sto i ?

etter det jeg har førstått så er det en økonomitopp på den, mindre innsug en 2.0l. bruker 1.1-1-3l på blandet kjøring.

Hvis spesifikasjonene dine stemmer er det ikke mer enn en 125 hester i denne, hadde du satt på 325 topp og innsug hadde du fått en 170 hester og innkassert mere penger for bilen etter min mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis spesifikasjonene dine stemmer er det ikke mer enn en 125 hester i denne, hadde du satt på 325 topp og innsug hadde du fått en 170 hester og innkassert mere penger for bilen etter min mening...

129ca er d nå. men dn drar mye mye bedre en en 2.0l, faktisk bedre en 2.0l md 24v. men men, orker ikke å stå ute i snøn å skifte topp. skal selge bilen fordi jeg har kjøpt ny bil, så dn blir da bare i veien. fint prosjekt for dm som vil skru, kanskje bygge turbo motor osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...