Tee Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Skrevet Januar 23, 2010 lite med rust. km stand på bilen er 351tusen, men på moteren er ukjent. den har mye kraft, så den virker isåfall ikke som den er noe slitt, bruker lite bensin og ikke olje. bilen står i nordland, litt utafor brønnøysund
Tee Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Skrevet Januar 23, 2010 Mye feil til neste eu? Km? Rust? lite med rust. handbrekke må fikses, bremsbannda som er gåen. ene demperen bak er gåen. det er d jeg vet
Tee Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Skrevet Januar 25, 2010 Er den godkjent med 2.7l? nei, da har vel prisen vært litt høyere å
OverKill Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Angående motorbildet, for meg så ser det ut som den innsugsmanifolden tilhører en 320 motor. Dette struper jo lufta inn og bilen går dårligere enn den skal, hvorfor er dette gjort eller er det bilder fra da den gamle motoren sto i ?
Tee Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 Angående motorbildet, for meg så ser det ut som den innsugsmanifolden tilhører en 320 motor. Dette struper jo lufta inn og bilen går dårligere enn den skal, hvorfor er dette gjort eller er det bilder fra da den gamle motoren sto i ? etter det jeg har førstått så er det en økonomitopp på den, mindre innsug en 2.0l. bruker 1.1-1-3l på blandet kjøring. planene var å sett på 2.5 topp md innsug, mn har ikke fått tid..
OverKill Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Angående motorbildet, for meg så ser det ut som den innsugsmanifolden tilhører en 320 motor. Dette struper jo lufta inn og bilen går dårligere enn den skal, hvorfor er dette gjort eller er det bilder fra da den gamle motoren sto i ? etter det jeg har førstått så er det en økonomitopp på den, mindre innsug en 2.0l. bruker 1.1-1-3l på blandet kjøring. planene var å sett på 2.5 topp md innsug, mn har ikke fått tid.. Hvis spesifikasjonene dine stemmer er det ikke mer enn en 125 hester i denne, hadde du satt på 325 topp og innsug hadde du fått en 170 hester og innkassert mere penger for bilen etter min mening...
Tee Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Skrevet Januar 29, 2010 Angående motorbildet, for meg så ser det ut som den innsugsmanifolden tilhører en 320 motor. Dette struper jo lufta inn og bilen går dårligere enn den skal, hvorfor er dette gjort eller er det bilder fra da den gamle motoren sto i ? etter det jeg har førstått så er det en økonomitopp på den, mindre innsug en 2.0l. bruker 1.1-1-3l på blandet kjøring. planene var å sett på 2.5 topp md innsug, mn har ikke fått tid.. Hvis spesifikasjonene dine stemmer er det ikke mer enn en 125 hester i denne, hadde du satt på 325 topp og innsug hadde du fått en 170 hester og innkassert mere penger for bilen etter min mening... 129ca er d nå. men dn drar mye mye bedre en en 2.0l, faktisk bedre en 2.0l md 24v. men men, orker ikke å stå ute i snøn å skifte topp. skal selge bilen fordi jeg har kjøpt ny bil, så dn blir da bare i veien. fint prosjekt for dm som vil skru, kanskje bygge turbo motor osv.
Tee Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Skrevet Januar 29, 2010 Hvor lenge er den EU-Godkjent? Til mars i år, enda god tid til å bytte bremsbanda til brekke å skifte ene dempern bak:P
Anbefalte innlegg