bergeee Skrevet Januar 22, 2010 Share Skrevet Januar 22, 2010 Hallo. har en e36 sedan med div feil og magler som jeg må selge pga turbo prosjekt:) litt info om bilen. mangler bakfanger så har det flassa av klarlakk fra panseret. en forskjerm mangler og front fangern er rød. inni bilen er det bare 2 seter. men alt kan følge med. skinn dør trekk osv:) det er ikke skilter på den. og motoren døde for meg for litt siden. har ikke fått sjekka hva det er enda. men regner med at det er en bagatell pga den sto og gikk på tomgang så plutselig bare daua den:) bilen er veldig god og kjøre og ikke noen u lyder fra understell. før den daua så starta den vær gang. også ny reim på den. det ene dørhåndtaket var ødlagt så det tokk jeg ut for og se om jeg fikk fiksa det. har ikke fått satt det på plass igjen. men kan åpnes fra innsiden:) bilder kommer snart viss det er noe interesse for denne. send meg pm eller sms på 92464585. jeg kan treffes på moben 24 timer i døgnet. viss jeg ikke tar den ringer jeg opp igjen:) Mvh Fredrik Berge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 bump går billig. først man med 12 lapper får den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 bilder`? hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 i bamble. telemark:) rett ved porsgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 bUmP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 trudde dette var billig jeg:P gir den ikke bort heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Tror det kan bli lettere å få solgt visst du legger ut litt bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 ja. tenker jeg knipser noen bilder i dag. bilen står i ei sånn fin snø dekke. så da blir det ikke så veldig spennans bilder:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 kom til bakdørene da jeg ikke orket mer:P skal se om jeg får tatt resten i morgen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colka Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Farge på bilen? km stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 km stand er jeg u sikker på. i og med at de få gangene jeg har kjørt den har jeg ikke tenk på det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Bilder er jo et pluss da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW! Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 bilder å km stand ville vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå