Kaasa86 Skrevet Januar 22, 2010 Share Skrevet Januar 22, 2010 Har problem med atte vifta lager en pipelyd, som et dårlig smørt lager. Lurer på om selve vifta er gåen. Ny på Motortecknik kostet 4700,- Så lurer på å skifte vifta selv.. Noen som har gjort dette? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ish Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Har problem med atte vifta lager en pipelyd, som et dårlig smørt lager.Lurer på om selve vifta er gåen. Ny på Motortecknik kostet 4700,- Så lurer på å skifte vifta selv.. Noen som har gjort dette? Takker for svar Heisan er ny her og har funnet mye nyttig info.Har skaffet meg ett (stort) prosjekt (98 Mod 318Is) ac'en driver og stiller seg opp og ned med ujevne intervall? full guffe og ingenting funker men viss jeg setter den på auto så lever den sitt eget liv..... noen ideer? Hei, Hadde samme problem med en -00 318ci. Da var det denne sensoren som var problemet; http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE71&mospid=47426&btnr=64_0556&hg=64&fg=40 nr 8: Final Stage Unit. Vet ikke helt sikkert hvor denne sitter på E36, men på E46 sitter den på høyre siden av midtkonsollen, innenfor hanskerommet. I tillegg til overnevnte problemer var det også en høyfrekvent ulelyd i bilen min før jeg skiftet Final Stage Uniten. Jeg prøvde å smøre opp lagrene i viften før byttet - uten resultat. Etter bytte forsvant ulelyden, samt at AC'en fungerte normalt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå