530dE39 Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Noken som vet kor ein kobler til sensor for oljetrykk måler og olje temp måler på E30 325i?Tenkte på der den orginale oljetrykks bryteren står men vet ikkje om det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Spørs vel litt hvordan måler du kjøper,men noen har 2 uttak på giveren slik at du kobler til originalledninga og. Du trenger mest sannsynlig en overgang på gjengene og. Dette gjelder trykk,temp aaner jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Spørs vel litt hvordan måler du kjøper,men noen har 2 uttak på giveren slik at du kobler til originalledninga og. Du trenger mest sannsynlig en overgang på gjengene og. Dette gjelder trykk,temp aaner jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Jaja,hadde vel holdt med et svar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 Kjøpte emg ein adapter på biltema som blir montert mellom oljefilteret.Håper det fungere bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Det skal være M12x1,5 til både oljetrykk og oljetemp på E30 325. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 ja men trenger ein plass å skru inn dei ekstra følerene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå