Yezz Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Då har eg altså tatt steget heilt ut å kjøpt meg så og sei flunkande ny E92 320i Coupè M-Sport Bilen har gått heile 250 km Fargen er Safirsvart og interierøret er kombinasjonen stoff (blue shadow) og alcantara. Skal få lagt innpå utstyrsliste og bilder så snart som mulig. Skal opp på Jæger på Lørdag å skrive under kontrakt og er eg heldig får eg med meg bilen etterpå Eg klarer knapt å vente ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janO Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Grattis, glede mg t å se bilde =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Gratulerer Lov til å spørre om hva man må ut med for sånt? Spennende å se bilder og få mer info om denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Hehe, den går vel ikkje inn under kategorien billig akkurat, men eg kan sei at eg fekk ein veldig god avtale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Gratulerer! Gled deg! Underholdene biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autofolie Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Gratulerer, genial bil:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Henter den enten i morgon eller på tirsdag, kjem fleire bilde då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå