ace900 Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Heisann, første innlegg fra meg på bimmers.no, og jeg håper noen der ute kan hjelpe.. Jeg har en -97 520 E39, og var på EU-kontroll med den i forrige uke. Jeg fikk et par anmerkninger, og trenger litt hjelp til å få den i orden igjen. Første punkt er at vindusspylerne mine sluttet å virke samme dag! som jeg var på kontroll, men jeg håper at det kun skyldes en sikring. Problemet er at jeg ikke har instruksjonsboka til bilen, og ikke helt finner ut hvilken sikring det er snakk om. I tillegg lurer jeg på om sikringene sitter i hanskerommet? Litt flaut å ikke vite, menmen, den som ikke spør lærer aldri noe.. I tillegg fikk jeg en toerfeil på at jeg hadde slakk i en foring på høyre bakhjul, med et prisoverslag på 8000 kroner. Det slo meg som veldig dyrt for å skifte en foring, er jeg på tur til å bli lurt her?? Det siste er noe som har plaget meg siden pæra røyk i høst, men jeg fatter ikke hvordan jeg skal få skiftet den gåene pæra i en av sprederne (har originalfanger) Håper ikke dette er for mye mas, og setter stor pris på all hjelp.
tomerikk Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Sikringsoversikt: http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=82 Tåkelys: demonter den lille delen av grillen ved lykta, to plastplugger øverst på den. Lykt er festet med to skruer ved den lille grilbiten. Hvilken foring er det snakk om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå