Tiller Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Ønsker å kjøpe rimlige piggfrie vinterdekk med felger til min E36. Trenger ikke være noe fancy greier, bare engelt og rimelig. Piggfri er et must! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 hvor holder du til i landet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 oki jeg har alu felger med helt nye vinter dekk.. men er nok veldig kostbart og sende fra bergen evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Tønsberg Blir nok litt for dyrt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Ingen som har noen rimlige vinterdekk liggende? Må være piggfri og på felg. Stålfelg går helt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Jeg har noen 16"alu med dårlige dekk. Usikker på om dekka er noe særlig, men kan kanskje bruke de ut året? Holder til i Hokksund en times tid fra Tønsberg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Jeg har noen 16"alu med dårlige dekk. Usikker på om dekka er noe særlig, men kan kanskje bruke de ut året?Holder til i Hokksund en times tid fra Tønsberg. Pris? Og hvor mye mønster er det ca igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Sett nr 1 her, viewtopic.php?f=18&t=126469 , 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå