rust Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Nå har jeg skaffet meg ny motor til bilen min, så nå er det "bare" motorbytte som gjenstår. Men må selvfølgelig ha en plass jeg kan utføre det byttet. Har du en ledig plass i garasjen din etc., som jeg kan leie? Da skriver du her, eller sender meg en pm! Mvh Runar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Hvis du kjenner noen som bor i saupstadringen eller midteggen på kolstad. Så er det et lokale der med grav etc som leies ut for en veldig billig penge til de som bor i boretslaget. brukt det lokalet selv for noen år tilbake. Genialt. Lokale ligger på høyre side etter du har svingt ned til høyre etter døveskolen i søbsadvegen. ved midteggen boretslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rust Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Takk for tipset, men jeg kjenner dessverre ikke noen som bor der... Noen andre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rust Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rust Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Ingen som har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå