Gå til innhold

KAMPANJE: TA Technix coilovers: Rustfrie og hardhetsjust.)

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hei på deg håkon hva med det sette du skaffet til terje s m5 e34 ??? det må da være noe å selge her . . .

Nei, som det står i første post så er det KUN de bilene dette skaffes til.

Terje sitt er fra FK. Koster normalt fra 8500,- og oppover.

Skrevet
Hei, lurer på om du kan skaffe et sett til en e-46 320d stasjonsvogn?

Jada, det er fullt mulig. Tenker du på de settene med justerbare dempere?[/quote

Det er et sett med justerbare demper jeg tenker på. lurer litt på prisre og stivhet i demperne?

Skrevet
Hei, lurer på om du kan skaffe et sett til en e-46 320d stasjonsvogn?

Jada, det er fullt mulig. Tenker du på de settene med justerbare dempere?[/quote

Det er et sett med justerbare demper jeg tenker på. lurer litt på prisre og stivhet i demperne?

Kan ikke du ta turen nedom så prater vi om det der, vet ikke om Terje har fått montert det på bilen sin enda.

Skrevet
Blir litt vanskeli å ta turen innom siden jeg holder hus i trondheim. Kunne tenke meg ett sett vanlig ta technix med justerbar høyde til e-46

Ah, se der ja... :)

Ja det er ikke noe problem, nå solgte jeg siste settet som var på lager i dag men bestiller nytt på torsdag.

Tar resten på PM.

Skrevet
hvordan innpress må man ha på felger for å få på det første settet til 5590kr? skal stå på e36 coupè

Akkurat nøyaktig inpress må man ha vet jeg ikke, men siden coilovers er noe tykkere enn orginalt så hender det at hjulet kan ta i fjærbeinet. Om man har lavt nok inpress på felgen så er ikke det noe problem, alternativ så kan man space ut litt. 5mm pleier og holde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...