bmwe36m3 Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 Understellet på sedan og coupe passer om hverandre, så det skal ikkje by på noen problemer! Kan selvfølgelig være behjelpelig med frakt, måtte jo være ein mulighet å sende det oppover med Nor Lines itilfelle (med båt )
kjellke Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Om jeg får understellet (Altså om det går på en 318i E36) Uten trøbbel og det er i god stand. Gir jeg deg 12000 for det om du er behjelpelig med frakt og du betaler frakten Er dette intr?
bmwe36m3 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 Er jo interessangt, iforhold til prisen er jeg litt usikker, er ein eller to i området her som er interessert, så det avhenger jo litt av bl.anna pris på frakten men jeg vet mer om ett par-tre dager! kunne du ha sendt meg tlf.nr, et ditt på ei PM, så jeg kan ringe deg?
bmwe36m3 Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Da er grenrørene, vanos, og understellet solgt Har også sølvgrå M- side skjørt til E36
bmwe36m3 Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Skrevet Februar 14, 2010 Har fortsatt igjen 6-trinnsgearkassa og mellomakslingen, innsugsmanifold inkludert alle spjellene, EWS-kittet (hjerne med mere!), luftmassemåler, dynamo, servopumpe, starter, diverse følere/sensorer på motoren med mere
oddis Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Hvordan går det med bilder av toppen som jeg spurte om tidligere? Er den inntakt?
bmwe36m3 Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Skrevet Februar 15, 2010 Angående spjellrekka, så er jeg veldig usikker, kan du ikkje bare gi ett forholdsvis fornuftig bud Har ikkje tatt av toppen enda, skal få gjort det ein av dagene nå, så sender jeg deg ei PM, så raskt jeg vet
bmwe36m3 Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 Toppen er desverre gåen! Har igjen dynamo, servopumpe, starter, ledningsnett med følere, EWS-kitt(hjerne,nøkkel,EWS-bokser), innsug med heile spjellrekka, og 6-trinns gearkass med overføring og mellomaksling!
Nupen1 Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Kor mykje for spjeld og mellomaksling? Mvh. Torstein
hardrocxsludge Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 mye skal du ha for spjellrekka ? selger du toppen i deler ? tenkte på kammene om de er i godt behold . Send gjerne svar på pm Mvh Joakim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå