Danny89 Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 utrolig sjanse til og skaffe seg en lekker bil, til Forumets billigste pris! 99 Model som har gått 192000km. godt tatt vare på med en lang liste deler som er byttet. følgende er blitt byttet: Batteri vannpumpe Termostat bærearmer foran bremser Termostat og hus +++ Er kvasskam på bilen som gjør den usedvanlig sprekere enn en vanlig 318, er også sportseksos på bilen som gir den en rå lyd(men ikke råne lyd) 7" flip up dvd og cd spiller med mulighet for Navi Ryggesensor. Bilen er helt spesiell. selges for 69000,- grunnet kjøp av stasjonsvogn fullt service hefte medfølger. GOD MOTOR!! bilen står i drammen men befinner seg også tidvis i Moss. ring eller tekst: 92828913 eller mail: grdaniel@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny89 Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 viewtopic.php?f=12&t=141511 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soulfade Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Fin bil. mulighet til flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny89 Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Skal prøve og få lastet opp noen nye bilder ja.. bare vaske bilen først.. denna saltinga dreper meg:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny89 Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muhle Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 solgt den nå eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny89 Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Denne er fortsatt til Salgs. prøve å få opp litt fler bilder i morgen eller tirsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasdyb Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 mer info? rust osv, stand, interiør ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny89 Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Ingen Rust i understell. 99% rustfri bil. 2 pitte små flekker på bagasjerom. i valsene der.. interiør er svart. ingen rifter, eller svimerker eller noe slikt man vanligvis finner på 10 år gamle biler. veldig fin bil til den prisen. burde sees og hvertifall prøvekjøres! GOOOOD Motor! veldig stabilt kjøretøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Skulla hatt kjøper på min nå. da hadde jeg nok vurdert denne. Rett farge også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Flere bilder! VELDIG interresert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny89 Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 de som trenger fler bilder send meg PM med mailadresse. fikk plutslig ikke til å laste opp bilder her.. trur nettleseren streiker litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang1000hk Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 heisann daniel. jeg er meget intresert i bilen din , kontakt meg på vebjrn_aarud@live.no Bor i drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøe Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 solgt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny89 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Beklager at det tar litt tid med bilder og slikt på mail folkens.. Har mistet internett tilkoblingen på pcen hjemme der jeg har flere bilder.. men skal få shippet ut til alle som har oppgitt mail neste uke. så fatt mot. Bilen er enda ikke solgt nei. Mvh Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå