Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 90mod gått 160.000 m20 automat. Akuratt bytta kam, 6 vippe armer, justert ventiler, ny toppakning, ny register rem og stramme hjul. Sitter mørke baklykter, hvite side blink og klar glass blink forran. Men jeg kunne tenke meg mer enn 20.000,- da. Har ikke så grådig lyst å selge heller :-P

Skrevet
Jeg har en 90mod gått 160.000 m20 automat. Akuratt bytta kam, 6 vippe armer, justert ventiler, ny toppakning, ny register rem og stramme hjul. Sitter mørke baklykter, hvite side blink og klar glass blink forran. Men jeg kunne tenke meg mer enn 20.000,- da. Har ikke så grådig lyst å selge heller :-P

Hørtes bra ut det:) Er ikke så veldig ladd for automat dessverre, også tror jeg nok du får igjen mer enn 20k for den;)

Lykke til videre hvis ev. salg :)

Noen andre som har? Må da være en eller annen som har en for mye et sted??:)

Hehe! Har alt som skal til for å bygge om til manuell da. Forsterka sinter clutch til 355hk osv :)

Skrevet

har en 320 2dørs, rød, som en kompiss lagrer hos meg som skal selges for 8 000,- inbruddskade på passaskjerdør og bagasjeluke, nytt låsesett og to nye framskjermer følger med, rød, sportsintriør, senkefjærer og dempere, eff anlegg, eu ok, må litt arbeid til før den er bra, men ett bra utganspongt for prosjekt om du ønsker det:) største minuset er deff girkasse, men bilen er kjørbar da dette kun gjelder 2. gir.

Ring meg på 41083689 om intrisert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...