Re4lP0wer Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 1987 mod m535i med alt av trimdeler! Arbeid og overhaling/trimming ble gjort på Ge Motorsport. Toppen er portet Ventilene slipet 284 grader trimkam Balanserte stempel Polert veiv og balansert bunndel Chip Extraktor Grenerør 2x2" rør på exos hele veien og 2,5" endestusser Lettet svinghjul Større dyser Bensintrykksmåler i motorrom Mer info kommer. Motoren står i bil nå, og fungerer helt tipp topp. Ikke noe ulyder eller noen ting. Så mulighet for testing og prøvekjøring før salg/kjøp er ikke noe problem . Dette er noe som MÅ prøves/oppleves Er du intr? Send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Jeg er interissert i pris og hvor i landet du holder til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Re4lP0wer Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Jeg er interissert i pris og hvor i landet du holder til Bud under 15tusen vurderes ikke en gang! Holder til i Grenlandsområdet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 15 000 for en m30b34... da tror jeg nok du blir å beholde den selv... ikke for å være drittsekk her men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adrido Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 koed selger vel disse for 4-5k + moms? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Re4lP0wer Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Mulig du får de for 4-5k + moms. originale! Men jeg har en liste over alt som er gjort med den, kommer ikke på alt i farta! ALT er forsåvidt gjort, bare ikke turbo! Men som sagt, må prøves! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adrido Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 har du kviteringer fra det som har blitt gjort dA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Re4lP0wer Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 har du kviteringer fra det som har blitt gjort dA? Har faktisk kvitteringer og papier på ALT. Helt i ifra 1987 til per dags dato Og til dere som tror denne motoren bare er verdt 4-5k, så er dette hva det koster for en brukt motor på koed. Og mest sannsynlig uten hjerne og luftmengdemåler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Re4lP0wer Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Så her Bumper jeg for en motor MED hjerne og luftmengdemåler og en del oppgraderinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 har du noen anelse om hvor mye hesterkrefter du drar ut av denne da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Re4lP0wer Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Er ikke helt sikker. Det er 218hk orginalt! Men har aldri benka den eller noen ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå