Trancma Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Lurer på om det kan være servo pumpa som er gåen? men servoen funker helt fint og det er riktig med olje og alt? reima er også stram og spinner ikke. Ulyden kommer da jeg vrir på rattet. Bilen er en 318i e36 91 mod. Kjøper gjerne det som trengs vist noen har:)
Andreasnicolai Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 I hvilken tilstand er oljen din? Hos meg ble jeg kvitt ulyder fra servo-pumpa ved å skifte oljen.
Trancma Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 Andreasnicolai skrev: I hvilken tilstand er oljen din? Hos meg ble jeg kvitt ulyder fra servo-pumpa ved å skifte oljen. Skal prøve det nå. Tror ikke det er noe spesielt dårlig olje der men verdt og prøve. Noen anelse om hva det kan være vist ulyden fortsatt er der etter oljeskift?
RoDa Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Lyden kan komme av at det er luft i systemet. Sjekk alt av slanger og koblinger for lekasjer. Hvis det er lekasje kan det hende punpen drar inn luft der.
Trancma Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 RoDa skrev: Lyden kan komme av at det er luft i systemet. Sjekk alt av slanger og koblinger for lekasjer. Hvis det er lekasje kan det hende punpen drar inn luft der. har funnet en liten lekasje fra beholderen. men det er svært lite..
ehrnst Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 hva slangs lyd er det da, knirkelyd, som om du går i kald snø?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå