Rostad Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 2000 E39 520I Da jeg kjørte fra jobb i dag, kom plutselig gul motorlampe, EML og ASC lampa på. Hadde ikke merket noe før dette. Bilen går gjevnt på tomgang, men når jeg prøver å gi gass, så rister bilen no og turtallet jager. kommer ikke over 3500RPM. Jeg har hatt 2 kompiser som har hatt tett katalysator, men ikke akkurat samme symptomene. Skal få prøve å lest av feilkodene å sjekket. Jeg har en dyse som det lekker av. Skal bestille ny, men kan det hende at den går på 5 sylindre ? Noen som har vært borti noe d samme eller har forslag til ting som kan prøver før feilkoder leses?
mspec Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 jeg har hatt tett katalysator en gang i tiden..da var symptomene at bilen på en måte holdt litt igjen når jeg kjørte og nøkket litt til tider..
Rostad Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Skrevet Januar 25, 2010 var ute å testa litt igjen nå. Tok ut LMM og startet opp biln. da var problemet borte. Gul motorlampe lyste fortsatt. Kan tyde på at d er LMM som er gåen da kanskje.. Problemet kom tilbake under kjøring når LMM er tilkoblet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå