Christian_ Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Ikke til salgs lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 flott bil du har der ja. har du kanskje noen bilder av interiøret fremme, samt bilder av de "ufinheter" som rust og bulker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Takk for det. Men bilen er ikke lenger til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 det gikk da fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Bilen er ikke solgt. Det er jeg som har bestemt meg for å beholde den videre. Dette fordi at den bilen jeg skulle kjøpe, ikke var i den standen jeg først trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 har du tråd her på forumet om bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 Nei, har ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå