kjellke Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Hei, sitter og har akuratt funnet meg prosjektbil til 325 turbo. Leter nå etter komplett understell og en god motor til og begynne på prosjektet med. Motoren kan ikke koste mer enn 8-9000,- Og understell 7-8000,- Topic sier det hele. Ønskes kjøpt. Om du har noe post, så kansje du får solgt noe:-) Kun komplette motorer som er i ok stand. Mvh. Kjellke
kjellke Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Skrevet Januar 25, 2010 328, M3 understell osv er også intr. Kan da betale litt mer. Samt for 325 om det er bedre bremser på eller veldig god stand.
AlXz Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Har diff, drivaksler, alt av bære bruer bak. + kalippere + mellomaksel Nav/spindler med skiver + kalippere fremme, bærebruer fremme, tannstang. + litt div..
kjellke Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 Altså alt utenom traverser? Pris du tenkte for dette? Fra 325?
AlXz Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Har travers/ramme fremme Tror også jeg har bak Men det jeg mangler fra den 325 bakstillinga er spindler/nav.., men har et par bakstillinger med skivebrems fra andre modeller.., og det er nok likt.
kjellke Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Skrevet Januar 27, 2010 Er usikker på alt som trengs å hvordan jeg monterer alt det jeg:) men pris du tengte ferdig montert sammen da? Ikke på bil men montert NAV etc
AlXz Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Sendte deg pm jeg.., fikk du den? Kan hjelpe deg å sette det sammen
iNthe Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 har komplett understell fra 96 mod 328. forstillingen er komplett med travers, styresnekke og har veldig gode bremser. ingen rust bakstillingen er komplett med diff, stikkaksler (MYE sterkere enn på 325) og ellers alt man trenger. brekk-wirene tror jeg ble klippet, men du bruker bare di du har i bilen fra før.. kun enkel overflaterust på bakstillingen også, ingen graverende rust. kan lett børstes av hvor i landet holder du til? send PM edit: både for og bakstilling er komplett og ikke demontert. hjullagere, bremser og foringer er i TOPP stand har også ett komplett sett med powerflex til bakstillingen som kan selges om du ønsker dette
Bjorn86 Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Hei, har kompl. motor som kun har gått 190.000km for salg, motoren er i kjempe god stand, går penere enn alle E34'er jeg har skrudd på. da min E34 ble påkjørt og blir kondemnert så er det grunnen til at jeg selger den. det er en M50B25 m/enkel vanos. 192hk. kan selge deg den for 6500,-kr straks, vært takstmann å sett på bilen idag, så varer vel ikke mange dagene før papirer og og avtale er i boks og kan begynne å demontere ting av bilen, har også en aut.kasse til denne i god stand hvis det er interessant, men jeg går utifra at det er manuel kasse du skal ha til ett slikt prosjekt.
kjellke Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 OPP trenger fortsatt, mulig jeg har ett på hånden men bare kom med inlegg. Motor spesielt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå