Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, sitter og har akuratt funnet meg prosjektbil til 325 turbo.

Leter nå etter komplett understell og en god motor til og begynne på prosjektet med.

Motoren kan ikke koste mer enn 8-9000,-

Og understell 7-8000,-

Topic sier det hele. Ønskes kjøpt. Om du har noe post, så kansje du får solgt noe:-)

Kun komplette motorer som er i ok stand.

Mvh. Kjellke

Skrevet

Har diff, drivaksler, alt av bære bruer bak. + kalippere + mellomaksel

Nav/spindler med skiver + kalippere fremme, bærebruer fremme, tannstang.

+ litt div..

Skrevet

Har travers/ramme fremme

Tror også jeg har bak :)

Men det jeg mangler fra den 325 bakstillinga er spindler/nav.., men har et par bakstillinger med skivebrems fra andre modeller.., og det er nok likt.

Skrevet

Er usikker på alt som trengs å hvordan jeg monterer alt det jeg:) men pris du tengte ferdig montert sammen da? Ikke på bil men montert NAV etc

Skrevet

har komplett understell fra 96 mod 328.

forstillingen er komplett med travers, styresnekke og har veldig gode bremser. ingen rust

bakstillingen er komplett med diff, stikkaksler (MYE sterkere enn på 325) og ellers alt man trenger.

brekk-wirene tror jeg ble klippet, men du bruker bare di du har i bilen fra før..

kun enkel overflaterust på bakstillingen også, ingen graverende rust. kan lett børstes av :)

hvor i landet holder du til?

send PM

edit: både for og bakstilling er komplett og ikke demontert. hjullagere, bremser og foringer er i TOPP stand :) har også ett komplett sett med powerflex til bakstillingen som kan selges om du ønsker dette

Skrevet

Hei, har kompl. motor som kun har gått 190.000km for salg, motoren er i kjempe god stand, går penere enn alle E34'er jeg har skrudd på. da min E34 ble påkjørt og blir kondemnert så er det grunnen til at jeg selger den.

det er en M50B25 m/enkel vanos. 192hk. kan selge deg den for 6500,-kr straks, vært takstmann å sett på bilen idag, så varer vel ikke mange dagene før papirer og og avtale er i boks og kan begynne å demontere ting av bilen, har også en aut.kasse til denne i god stand hvis det er interessant, men jeg går utifra at det er manuel kasse du skal ha til ett slikt prosjekt. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...