Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sånn liggende som jeg har tenkt å få lakkert og lime på originalfangeren på bilen, men jeg er litt usikker på hvordan det vil bli når jeg ikke har noen planer om nye sideskjørt eller noe annet i tillegg.

Leppa har feil farge slik den er nå, og jeg har ikke så lyst til å bruke tid på å slipe og penger på å lakkere hvis jeg ender opp med noe som ser ukult ut ...

Er det noen som har noen formening om det vil fungere?

Jeg har forøvrig ingen andre planer for styling, bortsett fra nye attentommere. Høyden på bilen er original.

Takk for alle innspill.

LJ

Skrevet

Jeg setter pris på synspunktene dine, bmwkizn, men jeg kommer nok ikke til å høre dobbelt så mye på deg selv om du poster to ganger. ;)

Stillingen er 1-1 foreløpig, men bildet til M3cabriolet tatt i betraktning ligger jeg mer an til å høre på taler nummer to i saken ...

LJ

Skrevet
Jeg setter pris på synspunktene dine, bmwkizn, men jeg kommer nok ikke til å høre dobbelt så mye på deg selv om du poster to ganger. ;)

Stillingen er 1-1 foreløpig, men bildet til M3cabriolet tatt i betraktning ligger jeg mer an til å høre på taler nummer to i saken ...

LJ

beklager. litt treg PC, så jeg hadde litt for travelt med å klikke på musa når jeg la ut innlegget :lol:

Var ikke meninga å dobbelposte :)

Skrevet

den leppen bygger ikke så mye ned at dett ser helt "johan" ut. det er verre med store fangere som er mye lavere enn kanalene. da ser dett brått rart ut. men med denne leppa vil jeg tro det ser mer likt ut på høyden mellom fanger og kanal.

også vil jo fronten se mye tøffere ut enn den litt kjedelige orginal fronten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...