Gå til innhold

bmw e34 530i selgest som rep objekt

matsby
 Share

Anbefalte innlegg

heisan selger min bmw e34 530 i med manuell gir som reparasjon objekt. det som feiler bilen er at det er 2 ventilløftere som har knukket (knukket på sylinder 3 og 5 på eksos siden) før dette skjedde så knakk ventilløfteren på sylinder 1 på eksos siden, så eg byttet den så noen mnd etter på knakk noen andre. da eg byttet løfteren sist gang blei det også byttet toppakning, eksos pakning, alle pakninger på kjølesystemet, byttet olje, oljefilter,nye plugger på alle 6 sylindere, 2 nye vinterdekk freme. det står også heilt ny clutch på bilen som blei byttet i sommer av gsbildeler

bilen har også ein bulk på venstre bak skjerm

bilen skulle også på eu godkjening 11.2009 men siden det blei byttet ventilløfter på sylinder 1 da så fikk eg ikke eu godkjent den

bilen har rullet 256.000km

bilen har også hvitt m5 skinn interiør med elektrisk justering og varme i setene

bmw e39 m5 replica felger til sommeren og stålfelger til vinteren

bilder fra sommeren 2009. bildene er uten bulken på venstre side siden den har kommet i etter tid

5912385_520x0.jpg

5912386_520x0.jpg

5912387_520x0.jpg

5912387_520x0.jpg

5912389_520x0.jpg

5912390_520x0.jpg

5912391_520x0.jpg

5912392_520x0.jpg

pris : bud eller bytte i annen bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamlebilen min detta:-) Hadde vore kjekkt å kjøpt den tilbake :D Korleis er det med rust på den no? Bortimot rustfri då eg selde den for 2 år sidan. Eg skilta den av for 3 år sidan, og vurderte å lagre den i garasjen til den var veteran, men blei desverre salg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt overflate rust på tanklokk. noe på jekkfestene

har egentlig ikke lyst til og selge denne bilen men siden eg er student og har litt dårlig økonomi så er det dessverre ingen mulighet for at eg kan fikse motoren osv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei litt mer info om motor 6 eller 8er byr 9 usett men vil som sat gjerne ha mer info om motor gjerne bilder på mail

Mvh Lars

mob 99397610

du har pm!

går ut i fra at det står en 6'er i den dere.

men vil gjerne ha litt mer info eg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...