Simpel Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Hadde bilen på EU kontroll, gikk nesten helt klar Men, de ene fjernlyset hadde en sprekk i glasset og påfølgende dugg og parklyset virket ikke. Kvalifiserte til 1er feil og det er et fint påskudd til å kjøpe nye lykter Har funnet de her http://www.autospar.no/goxpage00000097dbp81021.html Noen som har noen formening om disse? Og er denne typen egnet til å sette Xenonpærer i, eller vil det bli altfor masse vill-lys?
S.Hafsmo Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 vel, dette kommer litt inn på dette med "smaken er som baken", men personlig vil jeg si at Angel Eyes er fy-fy på E34. bilen ser jo ut som ei skremt ugle! og Angel Eyes ble tross alt "oppfunnet" for å monteres på de senere bmw som ikke hadde runde lykter. E34 har runde lykter. ville heller gått for Sorte Hella DE lykter fra Koed. men som sagt. dette er jo en smakssak.
bmwmann24 Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 liker ikke heller angel e på e34.. Kjøp Night Breaker pærer å sett i.. helt hvitt lys å mye bedre sikt i mørket.
Sjøbuse Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 enig her. AE på E30 E32 og E34 er styggt. gå heller for noen lykter uten AE
Simpel Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Skrevet Januar 27, 2010 Deres konstruktive innspill er notert med takk Noen som har noe konkrete lyktetips? Altså noe uten AE men med den linsetypen som er mer egnet for jukse-xenon? Hella DE ble nevnt her, hvordan linsetype er det i de? Mener å ha sett et sted at parabol? linser ikke var noe suksess i kombinasjon med Xenonpærer.
S.Hafsmo Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 det nederste av disse er ihvertfall det settet jeg synes ser best ut på E34. (det, eller de originale) skal du ha xenon i nær eller fjærnlys?
sapphire Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 jeg har AE lykter, men jeg koblet vekk alle parkpærene uten om de i toppen av lykta. hjalp fælt det. Men jeg savner klare lykter uten AE. Klare sorte DE hadde vært knall!
bmwmann24 Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 e34 forblir penest orig. eller med sorte lykter ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå