furis81 Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 har begynt å demonter bilen for salg i deler... tar ut litt intreør brytere ol... der er sportsratt med airbag... det mesta av karroseri utvendig har fått litt skade så det deler som er der er ikke no å ha.. motor m50 skal være i ok stand... kjørt noe over 200.. har speedometer med hvite plater.. kjørt 170-180 tror jeg.. bil har fått seg en litt trøkk i fronten men det var ikke værre enn att radiator ser hel ut.. Jeg kjøpte denne for å bruke ett par deler.. jeg har tatt av 2 tempsensorer på motor.. men har kanskje desse.. mangler to toppdeksel bolter framme over kjeden.. eller skal det meste være komplett... si ifram om noen trenger noen deler Selger eventuelt hele karroseriet med kun motor og gir for 4000... Noen som trenger 17" RH felger evetuelt.. tor 2 en pene menst e skadet og en deffekt... det er skittne på bildene.. skal ta nye bilde når det er tatt av bilen 2 stk 245.45.17 dekk i god stand aller ruter er hele legger ut litt bilder.. gi bud på ting når du spør etter tingen.. takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blast Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Bildene dine vises ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 sånn.. da viser det vel barre noen få bildet jeg tok i natt i mørket.. barre å si ifra om dere vil ha bilde av noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 forholdsvis dyre nye deler å kjøpe nye som er demontert: radiator sportsratt med airbag luftmassemåler (tror den er forholdsvis ny og det har ikke blirr brukt noe powerfilter på den!!) hjerne m50 styreboks Speedometer med hvite skiver m girkule med lys luftfilterboks har og starter,dynamo, m50 topp eller komplett motor. diff. girkasse ol.. igrunnen alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Fosnavåg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 faen at du bor så langt unna! dama kvelda 2litern sin før i dag! free bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Luftfilterboksen solgt? Jeg er int. send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Pris på ratt, mye slitasje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtecpowa Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 pris på girkule?? mykje slittasje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 hei pris på ratt og slitasje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Det skal være i bra stand både girkule og ratt.. jeg kan stikke å ta noen sikkelig bilder i dag.. Gi bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Nei girkula vakje so fin.. ej he desverre demontert bilen i mørket so ej hakje hadd oversikta over kor flott den va.. den va litt slitt å en ledning på lyset var av.. Men rattet derimot.. det er kjempe flott.. ser omtrent nytt ut Gi bud..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 faen at du bor så langt unna! dama kvelda 2litern sin før i dag! free bump.. <3 Tollpost <3 hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå