Gatebil91 Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Noen som vet hvor pollenfilteret er plassert på e36 318 tds? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 bak hanskerommet om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebil91 Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebil91 Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 På biler med AC ligger det under hanskerommet, på biler uten AC sitter det 2 filter på hver sin side av varmeapparatviftemotoren som sitter trangt til i rommet under vindusviskerne bak motoren. På min E36 uten AC var det ikke filter originalt, så fikk inn diverse blader osv i kupeen når vifta sto på full guffe. Men satte på filter så jeg slapp det mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blast Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Dette er noe jeg også har lurt på, og prøvd å se etter. Finnes det noen bilder av hvor de forskjellige sitter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianLgs Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Se om du får tak i Fahrfreude nr. 3/23 fra 2009. Der står det en flott guide for hvordan man bytter pollenfilter i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 er det mange biler som ikke har? jeg har 92 mod 318 is og finner ikke filter der.. men vifta mi blåser veldig dårlig så er redd jeg har oversett filteret og det er det som er tett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Skal ligge iallefall en guide om dette her inne. Prøv å søk på "pollenfilter e36" eller lignende. Du kan også på google, prøv "microfilter e36" eller noe lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebil91 Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Det var pollenfilteret som var tett, enkelt å gjøre, lite demontering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå