Hansen2k Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Hei, lufter salg av min Bmw E36 318i 92mod. Skal inn på EU-godkjenning i Mars tror eg. Negativt om bilen -Førerdør er skifta, så sentral lås er ikke helt på stell. Forsøk på fjernkontroll funket ikke etter planen. -Dørtrekk og førersete er slitt ( stander) -Tror det er 3 små bulker på hele bilen Positivt -Nye dekk (gamle bilder, så er andre felger og dekk) -Motor starter i kulden og går fint -Ganske så lite rust! -Anleggs kabler er lagt fint opp -Behagelig kjøring Spør meg! første gang eg lager annonse Pris kan diskuteres, antydning på ca 20? Kommer en oppdatering med nye bilder. Bildene blei tatt av gammel eier. (Unskylder meg for dårlige bilder) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen2k Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 ingen intressert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 km/stand da? Rust under? tikking? (tikking er gjenganger på m40 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen2k Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 229670 km stand Har ikke ligget merke til noe tikking, så tviler. Ikke noe rust under som eg har ligget merke til når vi hadde den oppe på bukker. Men litt rust vill det jo alltid være. Eneste som må skiftest er vell en foring, men det har jeg liggende på lur, så er med i kjøpet med mindre eg fikser det selv. Har også en del deler liggende b.an. Hjerne Luftmassemåler Tennplugg kabler Coil Dynamo Starter (Delene tatt fra en 160k km stand motor, lik selfølgelig) Kan bli solgt delvis eller med bilen. (Inklusiv vei avgift betales av meg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen2k Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen2k Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 bumpibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Hei! Intr å selge de vinterfelgene? Har noen orginale 15 coupe felger (ikke særlig hipp hurra) med nesten nye cont.viking dekk du kan få i innbytte itillegg til peng Bor i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen2k Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Er ikke intressert å selge deler som står på bilen. Men takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Kunne vært interresert jeg, hvor i bergen bor du? Må bare få solgt 525en så kan jeg godt vurdere denne her Når skal den på eu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen2k Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Bor på Søfteland, ikke lange veien fra Nesttun og Os. Skal på EU i Mars. Bilen står på verksted nå og skal snart inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Skal den inn i dag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen2k Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Håper at bilen er fikset i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen2k Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Fikset og solgt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå