jørn_318i Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 har en 1990 318 touring som jeg har hatt som prosjekt, men nå begynner jeg å gå litt lei... bilen mangler noen frontdeler, og står uten motor. ellers så er det lite rust og bakluka på denne er hel! helakkering anbefales for den har blitt pussa og sparkla over her og der.. om det er noe dere lurer på så er det bare å spørre tlf 97487760 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Hvor holder du til i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Hvor holder du til i landet? jeg bor i larvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 litt off topic.. Men fet trekkvogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 litt off topic.. Men fet trekkvogn! ja var fin bil det, angrer på at jeg solgte den... bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 bump igjen! ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 har du fått ordnet med eierskifte på den bilen eller? litt kjipt for nye eier hvis ikke den er i boks.... husker jeg pratet ett par ganger med deg uten å lykkes med å få tak i bilens registrerte eier da jeg kjenner til fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 har du fått ordnet med eierskifte på den bilen eller? litt kjipt for nye eier hvis ikke den er i boks.... husker jeg pratet ett par ganger med deg uten å lykkes med å få tak i bilens registrerte eier da jeg kjenner til fyren. jeg trudde det var i boks for det var det forrige eier sa til meg og at det skulle være i orden nå men dengang ei..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå