tomboy Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Norges peneste?? Vurderer å selge min E91 320d M-sport. Det er en særdeles godt utstyrt bil fra fabrikk (se liste under), som i tillegg er svært påkostet av meg. Det er en 2007 modell med kun 36000 km, og full servicehistorikk. Den var en BMW Premium Selection bil som ble kjøpt inn fra BMW AG via BMW Norge i 2008, med de fordeler det har i henhold til norsk forbrukerkjøpslov. Bilen er LeMans blå metallic med sort skinninteriør. Prisantydning 429.000,-. Nypris med dette utstyret er ca 750.000,-. Telefonnr: 40220462 E-post: bmwm3@online.no Jeg la ut bilder av den på bimmerpost.com i sommer, og da ble den kåret til månedens bil, les tilbakemeldingene her: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=273337 I tillegg til utstyret den har fra fabrikk har jeg montert dette: - BMW Performance Facelift frontanger - Facelift panser - Facelift kromgriller - BMW Performance diffusor bak - HARTGE 20" Classic 2 hjulsett - HARTGE eksosrør med dobble haler - HARTGE sportsjærer - HARTGE girkule - 18" orginale BMW vinterfelger med Conti Contact 5 Fra fabrikk har den dette utstyret: 200 DIESEL PARTICLE FILTER 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 337 M SPORTS PACKAGE 386 ROOF RAIL 4AD INTERIOR ALUM. LENGTHWISE FINE 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 402 PANORAMA GLASS ROOF 417 SUNBLINDS FOR REAR SIDE WINDOWS, MECH 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 464 SKIBAG 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 644 PREP.MOB. PHONE BLUETOOTH 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL 7RS COMFORT PACKAGE 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 er bare rå den bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Uten tvil Norges fineste E91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 et flott stykke dieseldyr du har her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Har du bilder av interiøret også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomboy Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Jeg har desverre ikke fått tatt bilder av interiøret enda. Har ikke hatt noen kjempeplaner om å selge denne bilen egentlig, derfor har jeg ikke fått tatt noen ordentlige bilder av den. Men det lar seg jo gjøre selvfølgelig hvis du er interesert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Solgt? Innbytte i dyrere bil er vel neppe av interesse..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomboy Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Hei! Bilen er fortsatt til salgs. Selger helst på ren handel, men hva har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Hei!Bilen er fortsatt til salgs. Selger helst på ren handel, men hva har du? Har en svært velutstyrt og pen 2007 modell Mercedes CLS 320 CDI, med bl.a. Designo skinninteriør og full AMG 63 optikk. Kanskje feil å tilby en slik byttehandel her på bimmers, da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomboy Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Jeg kan desverre ikke ta den i innbytte. Men jeg kan si i fra hvis jeg kommer over noen som er interesert i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomboy Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Nå er bilen lagt ut på finn.no. Oppdateres med interiørbilder så fort som mulig. http://www.finn.no/finn/object?finnkode=21184649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Jeg kan desverre ikke ta den i innbytte. Men jeg kan si i fra hvis jeg kommer over noen som er interesert i den. Greier du å formidle et salg på CLS'en, så kan jeg med hånda på hjertet si at jeg er meget interessert i bilen din. CLS'en fremstår, i likhet med din bil, som en veldig spesiell og sjeldent pen bil. Eneste grunnen til at jeg skal "nedgradere" er pga. huskjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomboy Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Du får sende meg litt mere info om bilen, så kan jeg prøve å formidle den hvis jeg kommer over noen som kan være interesert. Har du prøvd å annonsere den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Du får sende meg litt mere info om bilen, så kan jeg prøve å formidle den hvis jeg kommer over noen som kan være interesert. Har du prøvd å annonsere den da? Har sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomboy Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Tok noen interiørbilder på sparket. Har oppdatert annonsen på finn.no med de nå. Håper å ta noen bedre bilder kanskje på søndag. Her er en link till finn-annonsen: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21184649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå