blast Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Før kunne jeg låse opp og igjen dørene fra sjåførdøra. Men da jeg prøvde i passasjerdøra kunne jeg ikke låse noe, men kunne låse opp alle dørene bortsett fra sjåførdør. Nå får jeg bare låst alle dørene fra førerside... Skal jeg låse opp må jeg bruke passasjerdør, og nå låses tilogmed førerdøra opp.... Merkelige greier... Et annet problem som har dukket opp er el-vinduene. Noen ganger funker de, andre ganger ikke... Kan gå 5 min før knappen funker og vinduet går ned, andre ganger ikke i det hele tatt... De gangene jeg virkelig har flaks, funker de med en gang... Skjønner ingenting jeg...
lande Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Hva som skjer med dørene dine har jeg ingen peiling på. Men det er mulig der er på en eller annen måte linket til hva som skjer med vinduene, Når det angår vinduene kan du prøve å trekke ut komfort reléet og sette det inn igjen. Evt bytte dette hvis det ikke virker. Jeg hadde det samme problemet med el. takluka, fikk dette rådet og det virka. (jeg måtte bytte relé da) Kofort reléet finner du under rattet, bak panelet som fjernes med 3 skruer.
blast Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 Hmm... Kan jo være relatert til hverandre gjennom komfort-releet ja... Mye koster det da?
lande Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Jeg kjøpte det brukt så det kostet ikke noe særlig. På Gsbildeler.no koster det 255 (org) til min bil. Altså ikke noe særlig det heller.
blast Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 Nå har jeg sett etter rele, men hvilket er det? Tror jeg fant 4 eller 5 releer under der i forskjellige farger... Nappet ut alle og satte de på plass igjen, uten noen endring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå