Breitling Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 Som topic. Trenger fargenavn/kode til mitt skinninteriør. Noen som vet av plasser jeg kan få tak i dette?? Fikk en utstyrsliste av en bruker her på forumet for lang tid tilbake, men regner med at PM har blitt automatisk slettet pga nye PM´s. Se signaturen min for bilder av interiøret. Er noe som sier meg at den fargen heter "Dove Grey", men er ikke 100%. Anyone??
tomerikk Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Det er vanligvis påsydd en lapp under alle seteputene med type skinn og farge.
Breitling Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 Dette er lappen under baksetet, litt ødelagt da. Men uansett, hvilke av disse nr skal jeg se etter??
Silverboy Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Polsterung SILBERGRAU LEDER (0394) 237 er lakken
Breitling Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 237 er lakken ja, men Silverboy, hvor fikk du Silbergrau leder 0394 fra?? Ikke at det ikke kan stemme, men bare lurte
Breitling Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 Ahh, fikk PM fra deg...Takker så mye
Breitling Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 Hmm, noe som ikke helt stemmer her. Ifølge Utstyrslisten på har interiøret Silbergrau 0394 farge, men når jeg søker opp denne fargen så er den mye mørkere enn mine skinnseter. Ser ut for meg at Silbergrau 0394 er den mørke gråfargen på resten av interiøret. Se under: http://worlduph.com/bmwlea.htm Dette er mitt interiør:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå