Gå til innhold

93 BMW 318is Touring *SOLGT*

635csi
 Share

Anbefalte innlegg

Grunnet kjøp av større bil vurderes derfor nåværende arbeidsbil solgt :( Dette er en 316i originalt, men den har fått seg en aldri så liten 318is-motor (som fikk seg nytt register i fjor). Bilen er EU-godkjent til juni. 2011. Den har begynt å bli litt brun i kantene, men det er stort sett overflate-/lakkrust. Til opplysning så er bilen meget bra når det gjelder det tekniske = alt av lys, elektronikk og bremser er i orden :) Følger med 14" piggfrie vinterdekk, og 15" BBS krysseikefelger som kan brukes til sommerhjul.

Har ikke så ferske bilder av den, men i følgende tråd kan hele prosjektet følges fra jeg fikk tak i bilen:

viewtopic.php?f=11&t=79276

NB!! Følgende deler som er omtalt/avbildet i prosjekttråden følger ikke med, men blir erstattet av andre/originale deler:

- Sperrediff, sorte DE-lykter, sorte baklykter, Hartge styling/felger, is-leppe, Compomotive felger, stereo

Dersom noen melder sin interesse skal jeg gjerne ta bilder av hva de skulle ønske å se av bilen.

Forventer ikke å få gull og grønne skoger for denne siden den i utgangspunktet trenger lakk for å bli strøken, og senkingen ennå ikke står i vognkortet. MEN jeg gir den heller ikke bort da jeg ikke er avhengig av å selge denne for å finansiere ny bil :wink:

Ser at stort sett alle andre som skal selge bil skriver at de ønsker bud, og det gjør naturligvis jeg også. Men jeg vil likevel antyde et sted rundt 15k sånn at de som har f.eks. 4k i sparegrisen sin ikke tror at de kan få byttet det innholdet i denne bilen :)

Den raskeste måten å få tak i meg på blir via tlf 92043425, men jeg svarer også her på forumet :)

Bilen står på Liabø i Halsa kommune på Nordmøre.

Noen bilder av de brune flekkene:

Venstre foran:

gquuvbbpozw6x3lpo2td.jpg

Venstre bak:

ibmr6wqgd5gwz6hhvw9f.jpg

Høyre bak:

1u3f5ui63e3q1sjox0lr.jpg

Høyre foran:

6u07n82m0u59kc4h5pqr.jpg

Sprekk i frontrute:

37t6gyruy2l8op8xmgub.jpg

Ser kanskje litt avskrekkende ut ved første øyekast, men det er ikke noe rust på bærende konstruksjon, så bilen holder ikke på å falle fra hverandre for å si det sånn.

Nye oppdaterte bilder:

kxg87p7nnl5r6dwcpevm.jpg

n1ok1n65neb12zmfb8jh.jpg

byuezq168e3pmzxbvgrp.jpg

8rndvulv17a3mkskjhyq.jpg

k9keti66wyd56lzruz3g.jpg

h3i3urpo6a3aygtjpq0h.jpg

dwto987ez0c3ojjt85oi.jpg

xl5d1lkubzf0wvarxtn7.jpg

9kk3pl3urgpyoeg9vcep.jpg

czmlqly65qxhen606zfm.jpg

1e2pnzezo2x8ztdt93d4.jpg

ag885n5mq239e0adroj5.jpg

fev3rnuwoqwjyw9dqsi3.jpg

y7b3tj4e3w5v2b6h7fap.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder til i Halsa kommune på Nordmøre ja.

Når det gjelder DE-lykter, is-leppe og de felgene så er naturligvis alt til salgs til rett pris :) Har egentlig solgt de felgene til en kompis, men er sikkert ikke for sent å kansellere det salget. DE-lyktene har 6K xenon montert på fjærnlys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk er bilen bra ja. Det kjedelige er de brune flekkene som kommer sakte men sikkert rundt omkring i hjørnene grunnet overivrig salting av norske veier :x

Følger forresten med et komplett rep.sett til bremsecalipperne bak. Foran har jeg allerede tatt en service.

Har også 2 eksosanlegg til bilen. Ett til vanlig bruk, og ett til EU-kontroll :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...