trulS Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Har en mørkeblå metallic 1992 modell touring som jeg ønsker å bytte i en annen bmw, helst coupe men kom med forslag:) bilen blir eu godkjent før evnt. bytte, bilen er kjørt 262000km men lager ikke ulyder (tikker i 2 sekunder på kaldstart) Er grått skinn intr. men baksete er lyse beige. pga forrige eier fikk feil da han bestillet dette fra en person. ellers så står den i stavanger, er det noe jeg har glemt så bare spør. Bilder kommer så fort jeg får lagt dem inn på pc'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Bilder selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulS Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 her er et dårlig bilde før jeg tar nye ikveld. ihvertfall et utgangspunkt hva det går i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 hvor mye du skal ha for denne viss du skal selge den rent da? og hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 stavanger står de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 manuell eller automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulS Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 manuell:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Har du noe prisantydning på kun bilen eller er du bare interessert i å bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinrinde Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 interessert i innbytte? jeg har en bmw 635csi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Har en 86' E30 325i, komplett mtech 1 styling, nylakkert mars2010 i lambo-orange (innvendig/utvendig) osv osv...int? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå