berntiv Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Hei, Er det en liten mulighet for at noen her vet nummeret på bosch dysene som sitter i motoren på en 04 318CI sedan (146 hester`n. E46.-2004) Gidder ikke bet 60% mer på stenshagen for samme dysa, så hvis noen vet nummeret på dysene slipper jeg pelle opp 2 ganger, da jeg er avhengig av bilen daglig... Hvis noen kan gi meg spesifikk info, settes det stor pris på. mvh T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntiv Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Prøver igjen. Noen som vet nummer, har bok med nr eller vet en siden som jeg kan spørre? takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianLgs Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Nr. 3 har delenummer 13 53 7 506 158. Kanskje du kommer litt lengre http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... ion_valve/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntiv Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 heisann ja 13 53 7 506 158 er nummeret hos bmw, men jeg klarer ikke å finne ut hvilket nummer dysa har hos bosch. 4x denne koster 5,5lapper hos stenshagen. uoriginalt så skal jeg klare den for max 60% av den sum, men da trenger jeg bosch nummer... men takk for forslaget noen andre? ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntiv Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 bumper en siste gang.. i håpet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå