Gå til innhold

Fester på grøftelys?? E36 "m-fanger" + omkoble kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bilder av hvordan grøftelysa på m-tech fangern er festa? (fra baksiden) Fikk med noen rare feste duppeditter, som jeg ikke forstår meg på(A)

om det har noe å si, er både fanger å grøftelys bestilt via St-Import''

Skal nå begynne å omkoble kontakter og.. Er dette kontakten jeg skal koble fra?

iqe2eso6r6ugl89g5xpt.jpg

I så tilfelle, vet at midt er jording, men fårsto ikke ikke dei to andre. Begge har mellom 9 og 12 v når hovedlysbryter blir skudd på, men ingen effekt når jeg trykker inn grøftelysknappen??

Skrevet

mener at det er klips som skal festes på lyktene. slik at du bare klikker lysa på plass i fangern? Noen korriger meg om jeg tar feil. men mener det er slik :)

Skrevet
Sjekk bildene på GSbildeler.no, da blir du nok klokere :)

Det håpte jeg og, men den gang ei.. Ble overasket over at de skal skruest sammen, uten at noe slikt fulgte med pakken. Så da måtte disse bestillest...

Men er de 3-kanta tinga.. (nr. 9 på gs sine sider)

Skrevet

Den kontakten du har tatt bilde av er vel til høydejustering på hovedlyktene.

Grøftelyskontaktene er to-polte.

Ang lyktene så fant jeg ett litt dårlig bilde i farta:

dsc003699ya.jpg

Skrevet
Sjekk bildene på GSbildeler.no, da blir du nok klokere :)

Det håpte jeg og, men den gang ei.. Ble overasket over at de skal skruest sammen, uten at noe slikt fulgte med pakken. Så da måtte disse bestillest...

Men er de 3-kanta tinga.. (nr. 9 på gs sine sider)

Hvilket bilde ser du på når du mener nr. 9?

Tenker du på den L-braketten som støtter ramma til tåkelyset?

Jeg har samme fanger, og der fulgte det med ramme til lyset, samt braketten som står i spenn for å støtte omm ramma. Den er selvsagt skrudd fast også.

Skrevet

Ja, da tenker vi likt Olelink. Dette burde selvsagt ha fulgt med i pakken, gjorde iallefall det i min. Bare å skru fast, det. Hender man må ta i litt for å få de to tappene på den braketten i de to hullene i fangeren.

Skrevet
Den kontakten du har tatt bilde av er vel til høydejustering på hovedlyktene.

Grøftelyskontaktene er to-polte.

Ang lyktene så fant jeg ett litt dårlig bilde i farta:

dsc003699ya.jpg

Der var et godt bilde ja! :)

Da så jeg hvor l-braketten skal..

Men like overasket over at det ikke fulgte med noen skruer i pakken. Fulgte heller ikke med ledninger heller.. Menmen:)

Skrevet

Trenger fremdeles tips ang. oppkobling av lykter! (se enringer i post 1!)

Hva kan være grøftelys kontakten da? Siden den jeg posten ikke er det??

Skrevet

jeg har ikke no løsning på problemet ditt men ville bare spørre om dette, er fangerne fra ST-import bra?? passformen osv? vurderer å kjøpe kansje m3 fanger fra st-import se, men folk flest annbefaler gs-bildeler siden de skulle være veldig god på kvalitet og passform. men om kvaliteten er litt dårligere enn gs så går det bra siden jeg kjører litt ''dirty'' så at jeg knuser fangeren en gang i året er fult mulig:P havna i snø hevven i helga da jeg skulle drifte litt på parkerings plass:P gikk bedre enn forrventet heldigvis:P

Skrevet
jeg har ikke no løsning på problemet ditt men ville bare spørre om dette, er fangerne fra ST-import bra?? passformen osv? vurderer å kjøpe kansje m3 fanger fra st-import se, men folk flest annbefaler gs-bildeler siden de skulle være veldig god på kvalitet og passform. men om kvaliteten er litt dårligere enn gs så går det bra siden jeg kjører litt ''dirty'' så at jeg knuser fangeren en gang i året er fult mulig:P havna i snø hevven i helga da jeg skulle drifte litt på parkerings plass:P gikk bedre enn forrventet heldigvis:P

Tror du bør lære deg å legge an brei i litt opnere omgivelser, om du skjønner hva jeg mener :applause::applause: Neida;)

Ehm, har ikke fått sjekka passform(bilen er inne til eu-kontroll [-o< )Men skal gjøre det i morgen! :) Min meg på det med en PM, om du ikke hører fra meg imorgen;)

Skrevet

Tror du bør lære deg å legge an brei i litt opnere omgivelser, om du skjønner hva jeg mener :applause::applause: Neida;)

Ehm, har ikke fått sjekka passform(bilen er inne til eu-kontroll [-o< )Men skal gjøre det i morgen! :) Min meg på det med en PM, om du ikke hører fra meg imorgen;)

skjønner hva du mener;) men dette er forum, folk kan prate mye sant og piss. vis politiet skulle se på forumer og prøve å fange rånere osv så er det å gamble vis du spørr meg:P oxo den lille ulykken min skjedde på parkeringsplass hvor det kunn var en bil på hele parken,meg;) syns purken er helt skutt i hue når det gjelder slike ungdom aktiviteter. å leke litt på parkeringsplasser er jo en del av ungdomstiden til de fleste gutta.

legg opp bilde av bilen da når du har fått på m3 fanger:D

Skrevet

skjønner hva du mener;) men dette er forum, folk kan prate mye sant og piss. vis politiet skulle se på forumer og prøve å fange rånere osv så er det å gamble vis du spørr meg:P oxo den lille ulykken min skjedde på parkeringsplass hvor det kunn var en bil på hele parken,meg;) syns purken er helt skutt i hue når det gjelder slike ungdom aktiviteter. å leke litt på parkeringsplasser er jo en del av ungdomstiden til de fleste gutta.

legg opp bilde av bilen da når du har fått på m3 fanger:D

Det skal jeg gjør! ;)

Ang dette med politi(selv om det ikke er direkte deres skyld), er jeg helt enig! Dette har selvfølgelig ikke hendt med meg:

En KOMPIS hadde netopp kjøpt seg ny bil, det første snøfallet kom, å hvit ble veiene.. KOMPISEN min tenkte"huuuum, lurer på hvordan bilen min reakerer på dette underlige hvite som ligger på veien!!", HAN bestemte seg tilslutt til å finne seg en stor open plass, å prøve seg litt fram. HAN, kompisen min altså!! verken kræsja, eller ødela noe på bilen, men kom desverre i mildere uenigheter med eldre personer i området. Endte med at dei truet med å anmelde HAN, uten grunnlag, og at en av de "voksne"(husk: minst i 40-50 åra)

kommer løpende, å sparker i døren bilen, etter dette truet HAN med anmeldelse, etter dette har det vert stilt!

Konklusjon: Det burde vert OBLIGATORISK med glattkjøring/parkeringsplass kjøring etter VERT bilkjøp, om det er det 1. eller 101.... Siden dette berget han fra grøfta MINST 20 ganger etter dette...

JA, vet dette var veldig OT, så alle responser på mine meninger eller kommentarer, setter jeg stor pris på om kommer via PM eller om noen siterer det inn i en egen tråd som passer til slik prat! :)

Skrevet

synd det fins sånne idioter som er så mye imot folk som tar ansvar og drar på prakeringsplasser for å teste ut bilen sin. hadde en sparket bilen min så hadde jeg nokk gitt han fyren så mye juling at han hadde ikke kjent seg i igjen etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...